info betreft porsche 911 s targa

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 info betreft porsche 911 s targa

• Maker
    Discussie

• gino
    Deelnemer

graag had ik wat meer info gehad betreft porsche 911 s targa bouwjaar 77/78 wat zijn eigenlijk de verschillen tussen andere modelen (s) of bv (sc)

waar kan je een model s aan herkennen en wat zijn hier zoal de handelsprijzen van?

alle info welkom

is dit model al koetswerk gegalvanizeerd?

greetz
      taaf

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
      • Heb je een foto van de motor? Kijken of die de up-grade hydraulische ketting-spanners heeft. Als het blok gedaan is zijn de 3 liters bullet-proof. Prijs voor zo’n ex-amerika vanaf 12.000.

No offence maar zou je niet beter eerst alle informatie zoeken die je wilt weten over het desbetreffende model alvorens je misschien een slechte koop doet? Zoals Wim al zei -> Wikipedia. 😉

hier nog een foto

heb me ook laten vertellen dat je bij een targa moet opletten scheuren van chassis klopt dit?

het betreft hier een 911 s targa bouwjaar 77 wat is eigenlijk het verschil targa sc OF targa s

welke verschillen zitten hier dan op bv carrosserie en motor

alle info welkom.

greetz taaf

ps wat mag je aan zulke wagen geven als deze in goede staat is wel niet met de originele motor maar een 3.0 ingebouwd?

wat zijn aanvaardbare prijzen voor dit model?

ik heb naar deze porsche gaan kijken een 911 s targa bouwjaar 77 , normaal gezien moet in deze wagen toch een 2.7 motor in zitten?

eigenaar zegt me dat deze zo destijds naar beligie is ingevoerd met de 3.0 motor in de wagen dus geen matching numbers …. naar waardebepaling zal dit denk ik toch wel schelen met een niet originele motor?

is de 3.0 motor beter dan de 2.7?

waar moet je opletten bij zulke aankoop? het targa dak sluit wel niet netjes aan!

greetz taaf

En ze kondigen nu al aan dat die over enkele maanden 35.000 EUR waard is. Moet een dure stockfinancing zijn die ze moeten terugverdienen 😳

Is wel een coupe op Kapaza.

Vanaf model 1974 hoeft een S niet zo duur te zijn en kan het al vanaf 15-20K ook. Er staat er op Kapaza een al heel lang te koop. Eerst voor 28K, nu voor 32K… Wat de verkoper betreft stijgt die dus sneller in waarde dan de koper kan volgen 🙄

Wim

Toets eens Porsche S in op wikipedia.

Daar staat het hele verhaal van de E de T en S in, en bij welk bouwjaar de veranderingen doorgevoerd zijn.
                      Zul je ook lezen dat deze al gegalvaniseerd is, maar dit geen garantie geeft tegen de roesduivel.

Van prijzen zul je niks lezen daar, maar ga voor een S van welk motortype dan ook uit vanaf ongeveer 50K tot………….?

8 reacties aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.