info bij aankoop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening info bij aankoop

• Maker
    Discussie
  • Bij deze wil deze newbie zich eerst eens voorstellen alvorens met de deur in huis te vallen zeg maar.

Ben een 34 jarige jongeman uit Borsbeek en al vele jaren een echte snelheidsfreak maar dit was dan vooral met krijsende rijstraketten en italiaanse schonen op 2 wielen wel te verstaan.

Aangezien je met motoren meestal alleen maar kan genieten en nu mijn gezinssituatie veranderd is met een zeer lief vrouwtje wil ik een speeltje kopen wat toch een beetje dat motorgevoel moet vervangen.

Wil een 30-35 duizend eurokes uitgeven en had dit weekend al wat meer info verkregen bij Vanbeurden in Retie.

De wagen zal voornamelijk in het weekend gebruikt worden omdat ik door de week echt geen tijd heb met mijn zelfstandig werk.

Zit met vele vragen ivm onderhoud en wat toch wat waarde houd. Moet ik kiezen voor een luchtgekoelde, watergekoelde?
    Heb al vele dingen gelezen over de 996, nog niet echt waardevast en bij de 3.4 vele motorproblemen.
    Magazines heb ik al veel gelezen maar hoop op dit forum wat meer echte info en echte ervaringen kunnen vernemen.

Meesten zullen zeggen eerst gaan testrijden met de verschillende modellen maar is niet echt te vergelijken denk ik een 993 en 996.

Hopend op reacties en jullie mening hoor ik het hier graag.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 174)
    • in Nederland bestaat er een AKK keuring, hebben ze ook zo een soort keuring in Duitsland?

Wim

Eerst de achterste, daarna de voorste.

voor de remmen te ontluchten, weet iemand de juiste volgorde welke leiding eerst te doen?

even een update

remmen werden volledig gereviseerd(stofhoesjes helemaal verduurd), nog nieuwe remolie erop, ontluchten en hij kan er weer tegen

nu nog even geduld en dan kunnen de velgen erop en kan hij ineens wat verlaagd worden

en dan gaan we rijden, rijden en genieten

[quote=”Mushroom” post=93199][quote=”plumber” post=93190]Oef, het oranje is er af. Ik kan opnieuw opgelucht gaan werken :mrgreen: :mrgreen: :happy:[/quote]
              Ik zou zeggen: ge moogt ze ne keer een weekendje gebruiken maar ze gaan uit uw smalle wielkasten komen :sarcastisch :happy:[/quote]

Die oude velgen passen niet op mijn moderne wagen :happy: :mrgreen: :sarcastisch

@BC911: wel de lak is helemaal niet zo dof dan verwacht maar een goede polierbeurt zal hem toch wel is goed doen 😉

@Bladerunner
                : het was vannacht nog wat frisjes om in de garage te slapen :happy:

Knap Bruno,

Ik ben benieuwd waar jij deze nacht gaat slapen, ik gok in de garage, misschien zelfs in de olijfkleurige lederen zetels? :relaxman: :relaxman:

[quote=”joebarreke” post=93210]heeft zijn eerste wasje gekregen na 6j, deed deugd denk ik[/quote]
                    En hoe is de staat van de lak?

Bruno,
                      dat blinkt weer schitterend. Heb ook prijs laten maken voor 17′ schoentjes.

heeft zijn eerste wasje gekregen na 6j, deed deugd denk ik

en nu staat hij droog te wachten op zijn nieuwe schoentjes 😉

Attachments:
                        • Picture124.jpg
                        • Picture128.jpg

[quote=”plumber” post=93190]Oef, het oranje is er af. Ik kan opnieuw opgelucht gaan werken :mrgreen: :mrgreen: :happy:[/quote]
                          Ik zou zeggen: ge moogt ze ne keer een weekendje gebruiken maar ze gaan uit uw smalle wielkasten komen :sarcastisch :happy:

[quote=”joebarreke” post=93161]Heb ook ineens de 17″fuchs bestelt dus dat zal in de komende weken ook in orde worden gebracht samen met de verlaging. ;)[/quote]Gaaf. :applaus: Kan niet wachten op de foto’s 😎 😎

Oef, het oranje is er af. Ik kan opnieuw opgelucht gaan werken :mrgreen: :mrgreen: :happy:

[quote=”Mushroom” post=93163]… de smurf …[/quote]

:mrgreen: :happy:

Jammer dat het oranje eraf is .
                                  Zag er echt stoer uit

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 174)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.