Home › Forum › Porscheforum mededelingen › Inlog & andere eventuele problemen melden
- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 maanden geleden door Domi.
-
Beste forummers, de afgelopen dagen kreeg ik van enkele leden de opmerking dat ze soms moeilijk of niet kunnen inloggen. Een probleem dat niet makkelijk op te lossen is, in de eerste plaats omdat het probleem zich bij mij niet voordoet, ik zie dus niet wat er gebeurd of waarom dat gebeurd.
Ik heb een 10 tal toestellen in huis waarmee ik kan inloggen, met verschillende os en toch, bij mij werkt het allemaal vlekkeloos. Ondertussen heb ik monitor software geinstalleerd om te kijken wat er misloopt, ik zie intussen dat sommigen ‘soms’ een failed login genereren… de oorzaak is niet duidelijk.
één van onze leden merkte op dat wanneer hij niet kan inloggen en hij zijn cache refresht (bvb F5 induwen) of in je software van je browser de cache leegmaakt hij weer wel kon inloggen. Anderen krijgen dan weer een occasioneel wit scherm als ze op de forumpagina klikken in het menu een, wanneer ze dan F5 duwen of terug gaan en nog eens duwen werkt het wel… allemaal fouten die soms wel en soms niet voorkomen. Het is dus niet makkelijk om dit op te lossen, al helemaal niet als ik als webmaster het bestaan er niet eens van af weet.
DUS ! Loop je tegen een probleem aan, meld me dit dan even, in plaats van kwaad te worden en niet meer terug te komen naar het forum, laat me weten wat er misloopt, zodat ik op zoek kan gaan naar een oplossing.
Zoals ik al eerder vertelde, heb ik deze site op enkele dagen in mekaar moeten boksen omdat het oude forum niets meer deed. Bovendien ben ik van beroep zelfstandige en heb ik hier nog 2 kinderen van 5 en 10 jaar rondlopen die constante aandacht vragen. Ik kan dus helaas niet de hele dag aan het forum sleutelen.
MAAR ! weet dat ik er aan bezig ben om hier terug de grootste en fijnste Porsche community van vlaanderen van te maken.
Loop je ergens tegenaan laat het me dan weten via privébericht, kan je niet inloggen, stuur het dan naar mij via onze facebookgroep Porscheforum.be of stuur me een mail via webmaster@porscheforum.be en ik probeer het asap op te lossen. Hou er wel rekening mee dat ik niet altijd meteen kan reageren door de drukte van mijn zaak.
In ons onderwijspakket zou dringend opnieuw het woord ‘dankbaarheid’ moeten geïntroduceerd worden en des te meer ‘respect voor vrijwilligers’. En ‘geduld’ mag er voor mijn part ook nog in opgenomen worden. Om maar te zeggen: “Bedankt voor het vele werk, David”.
ik heb net ingelogd zonder enige vorm van hinder of dergelijke
Komt wel goed Stefan, ik blijf zoeken tot we het probleem vinden.
Hallo bij de recente forum heb ik wel probleem dat ik nooit naar de laatste mail kan gaan welk vroeger wel was .Dus als ik een bericht wil bekijken begint het steeds bij de eerste antwoorden en voordien was er een mogelijkheid om bij de laatste berichten te lezen
Terechte opmerking jacques911, ik was de afgelopen dagen ook al tot die bevinding gekomen. Ik ga op zoek naar een oplossing hiervoor. Maar weet dat wanneer je in het forum overzicht in het rechtse kadertje ‘laatste bericht’ op de tijdsnotitie van dat kadertje duwt je automatisch naar de laatste reactie in dat forum gaat.
- Deze reactie is gewijzigd 3 maanden geleden door David Claes.
Even een update betreffende de eventuele login problemen, ik heb vandaag antwoord ontvangen van de recaptcha ontwikkelaar en we hebben samen het probleem bekeken en enkele aanpassingen uitgevoerd. Kunnen mensen die problemen hadden met inloggen even laten weten of het probleem nu beter of helemaal opgelost is ? Ook de mensen die de melding reCAPTCHA token is missing of ontbreekt kregen, is dit opgelost ?
Dank je ,en ik ben nog steeds blij met de forum al zijn er hier en daar toch problemen die wel zullen opgelost geraken .groetjes
Hallo, ik kreeg ook steeds de melding reCAPTCHA token is missing. Ik heb uiteindelijk kunnen klikken op “wachtwoordherstel” en een paswoord gemaakt van min 12 karakters. En heb kunnen inloggen. Mijn oud paswoord was maar 7 karakters lang. Misschien dat dit de oorzaak was van niet in te kunnen loggen?
Thanks eagle, geen idee of dat de reden gaat geweest zijn, het heeft (denk ik) bij sommigen met het cachen van wachtwoorden te maken. Maar dat zijn we nog aan het bekijken.
In de monitorsoftware zie ik wel verbetering omdat er minder failed logins zijn.
Maar ik kreeg net toch een melding via pb dat er iemand nog steeds die fout krijgt.
Heeft er intussen nog iemand de laatste 2 dagen de Re Captcha foutmelding ‘Missing Token’ of ‘Invalid Token’ gekregen ?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.