- Dit onderwerp bevat 31 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
27 juni 2015 om 13:34
Ik hoopte mijn papieren van de 993 in orde te kunnen brengen tijdens het onderhoud en het vervangen van de koppeling maar 1 of andere knoeier in Engeland heeft daar anders over beslist. Een S en een 5 waren blijkbaar equivalent wanneer hij/zij het chassisnummer op het inschrijvingsbewijs (V5) ingaf…
Ik heb de DVLA (engelse DIV) gebeld en die zijn dat blijkbaar al gewend want beschreven prompt dat ik de V5 moest terugsturen met een aanvraag tot correctie en foto’s van de het chassisnummer.
De angel van het verhaal ligt nu in het feit dat ze zeiden dat ze dan niet de V5 maar een ‘export certificate’ zouden terugsturen…
Ik heb eens gebeld met douane en DIV en daar vieren ze een uit de lucht en wisten ze niet zo goed wat ze daarmee moesten aanvangen. Voor ik iets wegstuur, wil ik nu graag bevestigen wat ik juist moet doen. Op aanraden van de infokiosk van de DIV heb ik een mail gestuurd maar daar verwacht ik niet te veel van…
Iemand hier gelijkaardige ervaring? Advies?
Het is niet dat ik de auto nodig heb voor dagelijks gebruik maar ik zou toch nog graag een beetje van de komende zomer profiteren!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.