Home › Forum › Porsche Uitstappen › Interclassics Brussel
- Dit onderwerp bevat 41 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door Rufie.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Jammer om te horen dat de organisatie in Brussel niet zo perfect was.
Nochtans vond ik de beurs heel aangenaam. Heel groot in vergelijking met het eerste jaar.
Ik was zondag aanwezig, meegeholpen op de stand van Porsche Classic Club Belgium. Daardoor veel te weinig tijd gehad om deftige foto’s te nemen en zaken op het gemak te bekijken.In ieder geval heb ik toch een paar parels gezien. Eigenlijk toch leuk dat er ook minder kwaliteit tussen zit, dan hebben we stof voor discussie. Kan toch ook niet anders.
Klopt en is dezelfde organisatie Koen.
Verschil zit hem enkel in organisatie van verhuurder expositiegebouwen, want als je iets wilt regelen moet dat via het MECC of expo Brussel, en in die organisatie zit het probleem als er iets mis gaat.
Duitse organisator Inter Classic beurs geeft zijn wensen op aan verhuurder expositieruimte, betalen daarvoor, en die moeten alles verder regelen.
En dat is in het MECC echt goed geregeld, kom je zonder bandjes of uitrijbewijs niet binnen of weg.[quote=”cabrio wim” post=244944]Daarom gaan wij ook nooit op een andere beurs staan als het MECC, prijzen zijn daar ook niet goedkoop om te kopen, maar meer reëler als de rest van beurzen, en dit komt omdat daar een echt koperspubliek komt en vragen ze prijzen om echt te verkopen.
En als ik het nu hoor van een andere collega waar we regelmatig zaken doen wat een puinhoop het was qua organisatie. 😥
Organisatie heeft flink wat steken liet vallen op alle gebied,
En ergste Carl vertelde is dat de wagenpas niet werd gecontroleerd op eind beurs met het naar buiten rijden, dus je zou het maar meemaken dat een ander je auto naar buiten rijdt als je er even niet bent.
En wij moeten altijd 2x rijden, dus 1 auto wordt altijd de andere dag (maandag) opgehaald.[/quote]Interclassics brussel en de beurs in het Mecc is toch dezelfde organisatie dacht ik?
Er was vrij veel securitie, maar toch ben ik donderdag (tijdens het opstellen vd beurs) zonder probleem binnengewandeld zonder dat ook maar iemand iets vroeg. Moest ik het gewillen hebben rij je daar inderdaad buiten wat je wil.
Er stonden ook “redelijk” geprijsde wagens, bv een rode 930 voor 70K
@ vincent 991
-Helemaal juist …
“Als investering ” dat kan misschien toch nog wel eens lukken bij de juiste auto’s .
Maar je zal langer moete wachten 😀Maar geen twijfel ,voor het zelfde geld koop je een betere wagen af van een particulier
Daarom gaan wij ook nooit op een andere beurs staan als het MECC, prijzen zijn daar ook niet goedkoop om te kopen, maar meer reëler als de rest van beurzen, en dit komt omdat daar een echt koperspubliek komt en vragen ze prijzen om echt te verkopen.
En als ik het nu hoor van een andere collega waar we regelmatig zaken doen wat een puinhoop het was qua organisatie. 😥
Organisatie heeft flink wat steken liet vallen op alle gebied,
En ergste Carl vertelde is dat de wagenpas niet werd gecontroleerd op eind beurs met het naar buiten rijden, dus je zou het maar meemaken dat een ander je auto naar buiten rijdt als je er even niet bent.
En wij moeten altijd 2x rijden, dus 1 auto wordt altijd de andere dag (maandag) opgehaald.Bij sommige verkopers hebben we de vraag gesteld of er ergens een verborgen camera was. Dat het lach TV was. Of dat er een goudblok in de wagen zat verstopt. Bij enkele wagen zijn we even blijven bij staan en wat meer informatie gevraagd. Maar de prijzen waren compleet maar dan ook compleet van de pot gerukt. Voor de Tomaso zaten ze aan het dubbele van de gangbare prijzen. De rode lotus V8 zat ook een pak te hoog en de verkoper had duidelijk ‘s morgens als ontbijt een liter azijn gedronken. En alles waar een Porsche logo opstond was precies in prijs los geslagen. Ik ben van mening dat als je daar een wagen hebt gekocht het nooit een goede investering meer kan zijn. En tenslotte worden daar de wagens toch grotendeels als een investering aangeboden. Veel mooie dingen om te bekijken maar koopjes waren er nu echt niet. Eerder het principe koop een oude wagen via autoscout, zet hem daar te koop en doe er snel de helft tot het dubbele bij.
In hal 1 is er best wat verkocht. De laatste uren was er op bepaalde standen een price drop.
Voor de 944 Turbo cup en de cgt zijn er wat contacten gelegd. We gaan het zien.Qua 911’s waren de meeste wat aan de prijs.
Het waren 3 pittige dagen maar echt wel fun om te doen.
Als er volgend jaar mensen hun auto te koop willen aanbieden, ik zie het wel zitten om daar weer 3 dagen camping transaxle of 911 te houden.
Op voorhand inschrijven is wel handig.Trouwens Brussel is nu al groter dan Maastricht qua oppervlakte, 2017 blijft hetzelfde en vanaf 2018 komt er een locatie bij buiten de benelux van interclassics.
Bedankt Deepee :first:
Wat ik mij afvraag, werd er ook veel verkocht. Toen ik een paar weken geleden op de beurs in Padova was op de laatste dag, viel ik achterover van wat er allemaal verkocht was! Heel veel dus.
Hoe was dit in Interclassics?
hier de beloofde foto’s. aan de hartpatienten: gelieve de foto’s met specs en vraagprijzen maximaal over te slaan KLIK
(het verzoek om aan te melden of registreren gewoon wegklikken)
ENJOY ❗De jubi hier is van Elie, net zoals de 277 Magnus kopie :popcorn:
Terrum zijne Jubi is ne blauwe hoor :engeltje:
Deze stond een paar weken geleden ook in Mechelen.
En toch staat ie er strak bij hey die Jubi van Terrum. :coolness:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.