Interclassics Brussel

Home Forum Porsche Uitstappen Interclassics Brussel

• Dit onderwerp bevat 41 reacties, 23 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door Rufie.
  • Maker
    Discussie
  • Forummers die op 18, 19 of 20 november naar Brussel gaan? Ik ben er verleden jaar niet geweest, maar dit jaar zal ik wel gaan.
    IMG_1526.PNG

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
    • IMG_1545.JPG

IMG_1540.JPG

IMG_1547.JPG

Thanx Deepee, das weeral een reden te meer om er morgen wat langer te blijven. :drink:

ik was er vrijdag (thx bccars!!) en heb mooie en vooral dure speelgoedjes gezien. en ik heb de hofleverancier van igor gespot :first:
              de link naar de overige foto’s zal ik later posten om de pret niet te bederven van hen die zat of zon nog langs gaan.

DSC05481s.jpg

Ik ga met mijn schoonzoon Zondagmorgen eens piepen !
                Vorig jaar was alvast de moeite , ik ben benieuwd :what:

Wij gaan morgen en zijn te vinden op de stand van PG Motorsport.

Goed idee…..
                    Maar wie gaat dat betalen?

Wij waren met onze club vorig jaar aanwezig. Dit jaar slaan we bewust over want het is verre van goedkoop.

Wij gaan zondag :salut:

Waarom volgend jaar geen PFB-stand met nen toog om af en toe eens te gaan bijtanken en wat forumleden te ontmoeten ? :drink:
                      En zo ook de forumkas wat spijzen, nieuwe ledenwerving, sponsering, enz.
                      Onbekend is onbemind.

Is misschien ook interessant voor de PFB-sponsors om er dan aanwezig te zijn …

‘t Is maar een idee, hé.

XXX

Ik ga zaterdag eens een kijkje nemen.

Kameraad van mij heeft er ook een stand.

15107480_703988313100169_8904592256239487841_n.jpg

Klaar om te vertrekken. Kameraad zoekt een Tomaso Pantera en hoopt daar minstens wat informatie te vinden. Of zelfs er eentje te koop zien staan. En wie weet want hij heeft er heel wat euro’s voor over.

ken

thanks voor de info Dirk, is mss wel een oplossing, idd ik heb het gezien op de website,

@ ken

In januari al heb je een herkansing hoor :happydance:

Home

ken

zou idd de moeite zijn.
                                  ik dacht te gaan, maar zondag lukt niet, staan reeds op een beurs en zaterdag had ik vrij gehouden maar kan last minute spijtig genoeg niet…
                                  ze zullen het volgend jaar ook wel terug organiseren zeker…
                                  kben benieuwd om de verhalen te horen van Jeroen (mijn vrouw haar neef) gaat daar staan (voor de 2de keer) met zijn firma

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.