Interclassics & Topmobiel 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Interclassics & Topmobiel 2012

• Maker
    Discussie

• MRD-Porsche
    Deelnemer

Ook hier even onder de aandacht brengen, dit jaar een interessant thema op Interclassics & TopMobiel; nl. Porsche & Mille Miglia.
      Hopelijk is het dit jaar de moeite waard, ik ga alvast een kijkje nemen.

http://www.ic-tm.nl/nederlands/bezoeker/Pages/Thema-2012.aspx

Gaan er nog forumleden ??

Groeten Talitho

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 72)
      • [quote=”bladerunner” post=88790]Ik lees in de nieuwe Porsche -Scene dat er een Nederlands bedrijf staat met de 17′ en 18′ inch Fuchs velgen.
        Zou iemand die er naar toe gaat misschien wat info hieromtrent willen meebrengen? :respect2:[/quote]

Ik heb de foldertjes hier liggen. Het Nederlandse bedrijf is de importeur voor Fuchs voor de Benelux. Ze werken met verdelers over deze volledige regio.

De velgen zijn met een ET-waarde dat ze passen op 996/997/Boxster enz. maar niet op de oudere types, op je moet werken met spoorverbreders.

Helaas zijn de prijzen overdreven en bestaan er in bijv. 17″ veel goedkopere alternatieven die wel met een ET-waarde zijn dat ze passen op bijv. een 3.2 Carrera.

Ben er ook geweest en ook ik vond het wat tegenvallen, met Porsche & Mille Miglia als hoofdthema vond ik dat er niet veel Porsches uit die era in hun setting aanwezig waren.
          Afgezien van de zaal van Porsche Classic niet echt veel meer Porsches gezien dan de andere jaren…

wij gaan seffens, ik zal eens kijken

Ik lees in de nieuwe Porsche -Scene dat er een Nederlands bedrijf staat met de 17′ en 18′ inch Fuchs velgen.
              Zou iemand die er naar toe gaat misschien wat info hieromtrent willen meebrengen? :respect2:

als we maar lol kunnen maken morgen he Funny 😈 😈 😈

Anoniem

Schijnt goedkoper te zijn dan in Belgie 😉

ok 😈

Anoniem

Bedankt voor de info ,oei een tegenvaller .
                      We kunnen nog eens naar Porsche Maastricht gaan voor de bestelling van Jol zijn 991 😉 .

Anoniem

Net terug van Maastricht.
                        Ik vond het eigenlijk niet de moeite 😥
                        Ik ben er vorig jaar geweest toen stond Mercedes er als hoofd thema, waren toen zeer exclusieve Mercedessen te zien, zowel de nieuwe als de oude.
                        Nu vond ik Porsche maar zwak vertegenwoordigd.
                        Ik de zaal boven stonden enkele mooie exemplaren, gelukkig had ik de pijltjes gezien naar de Porsche zaal, anders was het helemaal zonde van de tijd geweest.
                        Een 924 Carrera GT zien staan, was voor mij nieuw, wist niet dat dit bestond.
                        Nu heb ik een beetje spijt dat ik geen foto heb genomen, maar waarom zouden jullie anders nog gaan morgen 😀
                        Ook geen forum lanyards gezien 😥 Snel naar 1 april dan maar 😀

[quote=”jol178″ post=88661]@Koen, ahwel den dikken en den dunnen en dat klopt nog ook :twisted:[/quote]

En ze hebben allebei een oranje lint om hé :happy:

Mss dat ik ook eens langs ga gaan.

Zou er interesse zijn onder de leden om een poster te bekomen van deze beurs op formaat 118×175 cm (met of zonder tekst)? Ook die van vorig jaar was een heel mooie. Indien ja, even een privebericht sturen.

Voor kortingsbonnen moet je hier zijn .

Jullie lijken wel hollanders 😀

ik ga de zondag en zal ook men lanyard aandoen
                                @ MRD-porsche : merci voor de link van de kortingsbon :relaxman:

@Koen, ahwel den dikken en den dunnen en dat klopt nog ook 😈

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 72)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.