Interclassics & Topmobiel 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Interclassics & Topmobiel 2012

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 72)
  • Anoniem

Ik ga morgen al samen met een collega.
      Ik zal ook mijn forum lanyard aandoen, mijn collega is 2 meter, dus wij zullen ook wel te herkennen zijn 😀

Funny en ik zullen ons oranje lanyard om hebben…
          en ik heb bijna geen haar, Funny wel, dus je zal ons wel herkennen
          😈

Hallo, ik ken niemand van jullie maar ga ook eens kijken op zaterdag.
            Vorig jaar heeft mijn huidige 993 4s daar te koop gestaan.
            Werd toen door Johan Dekens van Hasselt verkocht maar heb hem in april rechtstreeks van de eigenaar kunnen kopen in Genk.
            Ben op zoek naar een 911 van eind jaren ’60 begin 70.Misschien iets te vinden of contacten te leggen.

en achteraf gaan we hier nog een goed stapke in de wereld zetten 😈

Graag gedaan Funny ,geniet er ginder maar van :drink:

Anoniem

Bedankt snoer voor de kortingkaart . :respect2:

OK ,
                    heb ook al een kortingbon kunnen bemachtigen

Bedankt Snoer, dan hebben Funny en ik toch al ieder 1,5 euro korting 😈 😈 😈

Sorry maar hij is al de deur uit ,funny heeft me gebeld om de bon voor hem te reserveren .misschien zijn er nog mensen die er hebben !Suc6

Ik heb interesse in de kortingsbon.
                          Ga er vrijdag heen
                          gelieve via PM
                          groeten,
                          lucarl

Als er nog amateurs zijn voor een kortingsbon van € 3.00 ik heb ook nog 1tje liggen !laat maar weten dan stuur ik deze ook op ,ik kan niet gaan zodoende 🙄

Maandag gaan ze op de post, dus het komt in orde 😉

Anoniem

:relaxman: :relaxman: :drink: Cedric

De postbode heeft hier een grote brievenbus waar veel in kan, goed bereikbaar is zonder hoge borduren rond. :happy:

Dus dat zal wel lukken dan, als ze niet staken tenminste 😀

Tegen Vrijdag zullen ze er wel zijn hoop ik.

We hebben een winnaar :first: Proficiat William!
                                  Kaartjes komen eraan, heb wat geduld want t’is met de Post :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 72)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.