Interclassics & Topmobiel 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Interclassics & Topmobiel 2012

• Maker
    Discussie

• MRD-Porsche
    Deelnemer

Ook hier even onder de aandacht brengen, dit jaar een interessant thema op Interclassics & TopMobiel; nl. Porsche & Mille Miglia.
      Hopelijk is het dit jaar de moeite waard, ik ga alvast een kijkje nemen.

http://www.ic-tm.nl/nederlands/bezoeker/Pages/Thema-2012.aspx

Gaan er nog forumleden ??

Groeten Talitho

12 reacties aan het bekijken - 61 tot 72 (van in totaal 72)
      • Super Wim! Ik ga zeker en vast eens langskomen.

Ik ga wellicht op vrijdag de beurs bezoeken.

Ik was nog aan het twijfelen of ik zou gaan of niet, maar nu Timo (en Wim) gaan is mijn twijfel weg, nu nog kijken of het in de agenda past…. En of ik mijn vrouwke kan overtuigen :engeltje:

Wim

Gisteren de kogel door de kerk, en een 2de vaste kracht aangenomen (Chris) is ook allrounder op gebied van old-timers.

En verder geregeld dat we bijna 100% zeker op deze beurs staan met een stand van CCR, vandaag de laatste dingetjes regelen.
            Dus lijkt mij 8) om daar weer wat gezichten te ontmoeten van forum leden.

Anoniem

Ik zag gisteren een mooie advertentie voor de beurs in het RS Porsche magazine Nl .

Ik ben ook weer van de partij, dit is de 2de keer
                Was vorige keer een schitterende beurs

Ben er ook nog niet geweest, ben benieuwd en kijk er al naar uit.

Funny, gaan we daar nog binnen geraken op dergelijk korte termijn ?
                  anders hier in Hasselt ook wel leuke zaken ;
                  Aan tafel bij Luc Bellings.
                  De goei goesting
                  Jurgens eetboetiek
                  figaro

Slapen kan je in Hassotel, mooi, en leuke locatie.
                  Fijn terras om na te genieten, ook in de winter.
                  http://www.hassotel.be
                  Als je boekt vraag dan kamer op 5de, 4de of eerste verdiep, die hebben we al gerenoveerd.

Voor de rest ook nog wel leuke hotels en b&b hier in Hasselt

Anders bel of mail me maar dan regelen we iets.

Anoniem

Voor mij de eerste maal dat ik interclassic bezoek .Weet niet wat ik er moet van verwachten .
                    We gaan ons wel een adresje zoeken om te overnachten in Hasselt en of Maastricht .

Jol misschien de innerlijke mens gaan versterken bij Toine Hermes ?

Anoniem

Ik ga op vrijdag.
                      Zaterdag feestje in de namiddag en zondag alweer werken 🙁

Ik hoop dat het evengoed gaat zijn dan vorig jaar met de 125 jaar Mercedes.
                      Toen was er een mooi boekje over Mercedes zijn geschiedenis.
                      Er waren toen zeer veel verschillende modellen te bekijken,van nieuw tot zeer oud.

Funny en ik gaan de 14de, dat ligt al vast.

misschien een uitstap met zen allen er van maken …

vertrekken in Hasselt, ik woon pal in het centrum.
                        Kunnen achteraf een stapje in de wereld zetten en hier ergens lekker gaan eten.

we horen het wel wie interesse heeft.
                        Koen je staat al op de lijst, zorg maar dat je vrij bent.

Als ik niet moet werken ga ik ook mee 😎

goed idee, combineren met Hasselt en hier langskomen 😉
                            Dan ga ik mee

Anoniem

Het kan goed zijn dat we dit combineren met een weekend Maastricht en of Hasselt .

12 reacties aan het bekijken - 61 tot 72 (van in totaal 72)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.