Interessepeiling RLC’s 2017

Home Forum Porsche Uitstappen Interessepeiling RLC’s 2017

• Maker
    Discussie

• Gert
    Deelnemer

Beste forummers,
      De blabla laat ik achterwegen:
      Is er nog interesse om in 2017 bvb maandelijks of 6-wekelijks een bijeenkomst te organiseren zonder aansluitende rit? Misschien het concept van het Plaasjkaffee maar dan op een andere lokatie. Dit kan op een vaste lokatie zijn of elke keer in een andere provincie. De formule kan ook eenvoudiger door het T&C concept van TACB en gewoon op een parking afspreken. Een paar grote thermossen koffie en wat koeken….
      Graag jullie gedacht,

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
      • hier ook…. nog altijd… :popcorn:

Hier idem :up:

Hier ook geinteresseerd…

:drink: +1 , limburg genoeg plaatsen :driver:

Elke Golfclub in België heeft ruime parking en clubhuis dat open is voor publiek.
                Ik denk dat ze ons daar ook graag zouden zien komen om wat koffietjes etc te verkopen.

Wil wel de spits afbijten indien gewenst…..

Niets MOET :first:

Het concept is: bijeenkomst van Porsches en hun liefhebbende eigenaars + drank + toilet…
                  De rest vult de initiatiefnemer zelf in…..

[quote=”deepee” post=245503]idd Rufie,
                    is er iemand uit W-VL die de draad oppikt om daar een locatie te zoeken?[/quote]

Voor W-Vl wil ik wel een locatie zoeken maar moet wel iedere zondag werken tot rond 13u, dus niet evident voor mij als dit in de voormiddag moet doorgaan. :salut: :salut: :salut:

:think:
                      En Oost- en West-Vlaanderen in één nemen en een beetje de uithoeken vermijden?
                      Is het de bedoeling om de wagen warm te rijden? 😉

idd Rufie,
                        is er iemand uit W-VL die de draad oppikt om daar een locatie te zoeken?

Ik heb zeker nog interesse.
                          +1 voor telkens een andere provincie.

Ik wil wel eens een horecazaak in Oost-Vlaanderen uitkiezen.
                          Grote parking en iets waar we pintje kunnen drinken of kleinigheidje eten. Meer moet dat niet zijn toch ?

+1, zullen we zeker proberen bij te zijn als het in het mogelijke ligt, maar een toilet in de buurt van de samenkomst voor de dames was wel een pluspunt ! :up:

super idee, de interesse is er .

:first:

:happy: :happy: :happy:

daarmee geef je prijs hoeveel jaren er op je teller staan dirk :music: KLIK

+1 :up: :driver:

Love treintjes :happy:

HDP3.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 24)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.