interieur?

• Maker
    Discussie
  • Iemand nog iets liggen van interieur van 924? Ik ben aant zien of ik de achterbank + voorzetels misschien kan overplaatsen in een kever..

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Anoniem

van die plek is nu weinig meer te zien gelukkig. 🙂

0

ik had die plekjes al wel gezien, daarom dat ik dat vroeg om eens te keuren 😉 grapje he

Dieter

0

[quote=”stefx911″:1unawrb6][quote=”speedy924″:1unawrb6]oke dat moet ik onthouden 😉
          ik heb nl nog wat roest en een kalende plek rechtsvoor op mijn motorkap, ik denk dat dat de onderste laag al is 🙁

mvg leander 8) [/quote]

Las ik nu niet ergens dat hij in concours staat was ❓ [/quote]

En net dat dacht ik ook 😉 😆

0
          Anoniem

ja dat klopt hahaha als ik deze 2 minpuntjes nog gerepareerd heb dan is hij helemaal o k é !

maar om eerlijk te zijn hij rijd nu nog niet eens, de startmotor heeft het begeven. dus na het hele projectje helemaal 😀

leander 8)

0

[quote=”speedy924″:1lyh34o9]oke dat moet ik onthouden 😉
              ik heb nl nog wat roest en een kalende plek rechtsvoor op mijn motorkap, ik denk dat dat de onderste laag al is 🙁

mvg leander 8) [/quote]

Las ik nu niet ergens dat hij in concours staat was ❓

0
              Anoniem

oke dat moet ik onthouden 😉

mvg leander 8)

0

speedy924

Ik heb dus een garage – carrosserie

http://www.lecars.be

0
                  Anoniem

hey RSR,

heeft u een autobedrijf ofzo. of heeft u gewoon veel spullen thuis liggen?

ik ben nl op zoek naar een startmotor, en een blowermotor voor een 924.

mvg leander 8)

0

[quote=”diet”:1yvnwsij]hey rsr,

ne maat van mij is op zoek naar een compleet interieur voor een 924. dus de 2 voorste zetels, achterbank, deurpanelen, achterpanelen en zelfs een dashbord met zo min mogelijk scheuren, dit alles liefst in bruine kleur. weet u of hebt u zoiets liggen?

Dieter[/quote]

Ik heb alles liggen maar dashbord heb ik niet meer liggen zonder scheuren er in maar je kan daar wel een cover voor kopen.

Luc

0

hey rsr,

ne maat van mij is op zoek naar een compleet interieur voor een 924. dus de 2 voorste zetels, achterbank, deurpanelen, achterpanelen en zelfs een dashbord met zo min mogelijk scheuren, dit alles liefst in bruine kleur. weet u of hebt u zoiets liggen?

Dieter

0

[quote=”selen1303″:3adlh5v2]Iemand nog iets liggen van interieur van 924? Ik ben aant zien of ik de achterbank + voorzetels misschien kan overplaatsen in een kever..[/quote]

Selen1303

Ik heb dat toch liggen dat heb ik u reeds verteld dacht ik

0
                        11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.