interieur?

• Maker
    Discussie

• selen1303
    Deelnemer

Iemand nog iets liggen van interieur van 924? Ik ben aant zien of ik de achterbank + voorzetels misschien kan overplaatsen in een kever..

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Anoniem

van die plek is nu weinig meer te zien gelukkig. 🙂

ik had die plekjes al wel gezien, daarom dat ik dat vroeg om eens te keuren 😉 grapje he

Dieter

[quote=”stefx911″:1unawrb6][quote=”speedy924″:1unawrb6]oke dat moet ik onthouden 😉
            ik heb nl nog wat roest en een kalende plek rechtsvoor op mijn motorkap, ik denk dat dat de onderste laag al is 🙁

mvg leander 8) [/quote]

Las ik nu niet ergens dat hij in concours staat was ❓ [/quote]

En net dat dacht ik ook 😉 😆

Anoniem

ja dat klopt hahaha als ik deze 2 minpuntjes nog gerepareerd heb dan is hij helemaal o k é !

maar om eerlijk te zijn hij rijd nu nog niet eens, de startmotor heeft het begeven. dus na het hele projectje helemaal 😀

leander 8)

[quote=”speedy924″:1lyh34o9]oke dat moet ik onthouden 😉
                ik heb nl nog wat roest en een kalende plek rechtsvoor op mijn motorkap, ik denk dat dat de onderste laag al is 🙁

mvg leander 8) [/quote]

Las ik nu niet ergens dat hij in concours staat was ❓

Anoniem

oke dat moet ik onthouden 😉

mvg leander 8)

speedy924

Ik heb dus een garage – carrosserie

http://www.lecars.be

Anoniem

hey RSR,

heeft u een autobedrijf ofzo. of heeft u gewoon veel spullen thuis liggen?

ik ben nl op zoek naar een startmotor, en een blowermotor voor een 924.

mvg leander 8)

[quote=”diet”:1yvnwsij]hey rsr,

ne maat van mij is op zoek naar een compleet interieur voor een 924. dus de 2 voorste zetels, achterbank, deurpanelen, achterpanelen en zelfs een dashbord met zo min mogelijk scheuren, dit alles liefst in bruine kleur. weet u of hebt u zoiets liggen?

Dieter[/quote]

Ik heb alles liggen maar dashbord heb ik niet meer liggen zonder scheuren er in maar je kan daar wel een cover voor kopen.

Luc

hey rsr,

ne maat van mij is op zoek naar een compleet interieur voor een 924. dus de 2 voorste zetels, achterbank, deurpanelen, achterpanelen en zelfs een dashbord met zo min mogelijk scheuren, dit alles liefst in bruine kleur. weet u of hebt u zoiets liggen?

Dieter

[quote=”selen1303″:3adlh5v2]Iemand nog iets liggen van interieur van 924? Ik ben aant zien of ik de achterbank + voorzetels misschien kan overplaatsen in een kever..[/quote]

Selen1303

Ik heb dat toch liggen dat heb ik u reeds verteld dacht ik

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.