Home › Forum › Porsche Uitstappen › International Porsche Speedgelb meeting 27 April 2019 Nederland
- Dit onderwerp bevat 33 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 5 maanden geleden door JV.
-
MakerDiscussie
-
12 december 2018 om 11:27
Op 27 april 2019 (Koningsdag in NL) is er i.s.m. Pon Porsche dealer Groep en RS Magazine een uniek evenement.
International Porsche Speedgelb Meeting 2019
Doel:
Zoveel mogelijk Porsches van alle types bijeen te krijgen in die unieke kleur SPEEDGELB. (code12G/12H)
Dus heb jij een SPEEDGELB Porsche kom dan naar deze meeting!Verdere info zoals programma en locatie volgen z.s.m. .
Aanmelden graag via http://www.speedgelb.nl
-
MakerDiscussie
-
De locatie is bekend!
Landgoed Zonheuvel in Doorn is bereidt gevonden om gastheer te zijn voor de Speedgelb meeting 27 April!!
Een schitterende omgeving aan de Utrechtse heuvelrug.
Er wordt nu nog gewerkt aan het programma.
Geef je als bezoeker of speedgelb eigenaar snel op zodat bekend gemaakt kan worden welke mooie modellen er komen.
Aanmeldingen zijn reeds binnen uit NL,België en DuitslandAanmelden; http://www.speedgelb.nl
Tuurlijk. Maar naar de Boxster/Cayman meeting/rit/conventie (schrappen waar niet past) ben ik alvast niet geweest.
@vandamme: ik had het zelf niet beter kunnen formuleren :up:
Voor mij staat Porsche voor inclusiviteit. Sportscar together, weet je wel? Dingen als dit vind ik maar niets, sorry. Voor TACB maak ik een uitzondering want een transaxle koop je voor een appel en en ei.
Haha leuk geschreven vandamme.
Het wordt een leuk feestje met liefhebbers van alle soorten kleuren en types Porsche. Zijn reeds leuke aanmeldingen binnen.
Bij deze ook van harte uitgenodigd om aanwezig te zijn. Zie uw aanmelding graag !ik snap het concept nie echt goed, allemaal meeten
hey, jij ook speedgelb?
ja en jij , juist speedgelb, ja
mooi he, ja vind ik ook, he dude, kijk daar nog eene met speedgelb? ja idd
ho wacht die daar, nee das ferrarigeel denk ik? kweenietgoed, ziet er speedgelb achtig uit
effe code checken
dude, uw code is niet onze code, optiefen naar de zijparking, je bent niet speedgelb genoeg
sorry hoor, ik dacht
niks dacht, het is hier speedgelb te doen. opzouten naar de zijparking zeg ik.Dan komt er eentje af met viper green..
dude, speedgelb zeggen we
ja maar de mijne was van de fabriek af speedgelb, check me code maar
dude hij is fucking GROEN!!!
en wat zit er in groen , juist speedgelb !! ik blijf staan waar ik ben, heb de juiste code en al.
:happy:
[quote=”Ivo 3.4″ post=273560]Op 27 april 2019 (Koningsdag in NL) is er i.s.m. Pon Porsche dealer Groep en RS Magazine een uniek evenement.
International Porsche Speedgelb Meeting 2019
Doel:
Zoveel mogelijk Porsches van alle types bijeen te krijgen in die unieke kleur SPEEDGELB. (code12G/12H)
Dus heb jij een SPEEDGELB Porsche kom dan naar deze meeting!Verdere info zoals programma en locatie volgen z.s.m. .
Aanmelden graag via Facebook : Speedgelb Meeting[/quote]WIJZIGING VOOR AANMELDING BEZOEKERS EN DEELNEMERS!
Voor aanmelding ga naar Speedgelb.nlJust kidding..
PS: de Spyder van DST was inderdaad een speciale optie
@DST dit gaat zeker niet opvallen inderdaad tenzij er het Ferrari-logo op de voorzijde zit.
Ik dacht dat de 981 niet leverbaar meer was in de Speedgelb kleur maar alleen in Racing Yellow? Of is dit dat een zgn Sonderfarbe op de Spyder?@Yellowsubmarine. We gaan de controle op kleurnummer zoals eerder vermeld niet doen hoor. Het moet vooral een gezellig ontspannen dag worden.
Wat een optie kan zijn is om allemaal Yellow Porsche bijeen te krijgen. Maar dat is dan voor een volgende meeting.
Er zijn veel kleuren “Yellow” door Porsche uitgebracht o.a.:
Bahama
Canary
Condor
Fayence
Pasadena
Pastel
Saturn
Signal
Speed
Racing
Summer
Sunflower
Talbot
Bright
Champagne
LightMisschien een idee voor de organisatoren van de Speedgelb Meeting ; deel gratis eclips brillen uit aan de ingang voor deelnemers en bezoekers ,want al dat geel kan op den duur pijn doen aan de ogen, zeker als de zon van de partij is tijdens Koningsdag op 27/04 8) 8) 8)
Ah nee hee! Wij weten het nu dat het geen speedgelb 968 is, dus nein ist nein! 😈
Ik stel voor dat elke deelnemer bij het oprijden van het terrein de motorkap opent om officieel te laten verifiëren dat het wel degelijk om de juiste code speedgelb gaat… Wie passeert krijgt dan een oorkonde die de bezitter exclusieve toegang biedt tot ettelijke speedgelb-geheime bijeenkomsten…
Of het gaat opvallen betwijfel ik
Links Ferrari, rechts Speed Yellow
PS: de geruchten gaan dat Porsche Speed Yellow heeft ontwikkeld (gekopieerd) omdat er teveel klanten Ferrari Yellow bestelden….
Top wanneer de CS zou kunnen komen. Ik verwacht ook een CS uit NL.
Ferrari Yellow gaat zeker opvallen en bij twijfel wordt kleurnummer gecontroleerd. Willen het graag zuiver houden en eerlijk naar anderen (bijv met een 981 RacingYellow ):salut:Wanneer ik de mailgegevens kan/mag krijgen dan graag.
Leuk initiatief
Ik heb mijn speedyellow Spyder (enige in de wereld, dacht ik) verkocht aan een Zweed
Misschien moet je die ook uitnodigen (als je wil mail ik zijn gegevens)Ik kom misschien wel af met de CS (of als het goed weer is met de Ferrari Yellow 968 cabrio, het verschil ziet toch geen mens :coolness: )
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.