Ipad gekocht ,jullie opmerkingen en tips .

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Ipad gekocht ,jullie opmerkingen en tips .

• Dit onderwerp bevat 69 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door Wim.
  • Maker
    Discussie

• Anoniem

Gisteren heb ik me een Ipad gekocht .Op mijn leeftijd moet ik toch wat mee met mijn tijd 😉
      Het begon goed ,de verkoper zei me: dat als ik thuis kwam er onmiddellijk via wifi op internet mee kon . :applaus:
      Neen dus ,wifi vraagt een code .Die code weet ik niet 😳 .
      Terwijl mevrouw naar de kerstmarkt was in Aaken heel het huis onderste boven gekeerd om die code, die waarschijnlijk ergens staat op geschreven, te vinden 😥 😥 .
      Ik dacht dat ik alles mooi had opgeruimd ,maar mijn wederhelft zag toch dat ik naar iets opzoek was geweest 😳 😥 👿
      Graag had ik jullie tips en opmerkingen bekomen ivm met het gebruik van een Ipad .
      Welke Applicaties vinden jullie goed ,wat raden jullie aan .
      Zijn er nog zaken waar ik moet op letten of belangrijk zijn .

Alvast dank Funny :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 69)
    • Wim

We zijn nu zakelijk en privé compleet over op Mac. 8)
        Moet wel zeggen dat het even wennen is, maar raak er al goed met op dreef.
        Mooiste is dat we nu niet meer afzonderlijk in de zaak communiceren met de mail, van alles krijg je een seintje (geluid) op IPad / IPhone en zo kan ik zien of Timo wat er via mail besproken of verzonden is.
        Werkelijk cool die IMac.

Anoniem

Autocorrect afgezet ,werkt veel vlotter nu.Bedankt voor de tip .

Wim

Hier idem dito, ook afgezet.

En door jouw antwoord weet Funny nu wat hij moet doen.
            Verder ook geen problemen met inloggen, ook niet met de laptop of iPad, en gewoon automatisch.

autocorrect afzetten in de Algemene Instellingen onder rubriek ‘toetsenbord’.
              Ik word soms ook gek van de autocorrect en heb het dus ook afstaan.
              Voor de rest vind ik de ipad een knap toestel met heel veel handige apps.

Anoniem

Mushroom ik denk dat het eerder ligt aan dit forum.Gisteren eens ingelogd op Porscheforum.nl en hetporscheforum.nl daar gewoon funny ingeven en paswoord en maar lezen .

Autocorrect afzetten?
                  Maar sla me dood waar dat staat op een iPad.
                  In theorie is Funny toch ook correct Engels, dus moet er ook ergens een toets staan waarmee je door de mogelijkheden kan bladeren zoals de T9 functie op een GSM.

Anoniem

Funny Luc 😉 😉 😉 😉 😉

mss je naam eerst eens goed leren spellen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Anoniem

Als ik op het forum wil inloggen met funny geeft de IPad steeds funky of Fanny . 😥 🙄 . Hoe kan ik dit uitzetten ?

Alle draadjes omtrent de Ipad aandachtig gelezen.
                          Beroepshalve ben ik veel met PC bezig en ik ben ondertussen al aan de tweede generatie Tablet.

Daar ik zelf een Iphone heb wist ik zeker dat ik geen Ipad wou. Ik ben tevreden over mijn Iphone maar vindt de manier te omslachtig waarop alles moet worden overgebracht.
                          Er is geen compatibiliteit met mijn bestaande programma’s, het overzetten van foto’s, documenten, muziek en andere bestanden. Allemaal ongelovelijk omslachtig vind ik, ze verplichten je om Itunes te installeren om zo je zaken te moeten overbrengen.

Mijn tablet sluit ik via USB aan op mijn PC en sleep gewoon alle gewenste bestanden naar de plaats die ik wil, snel en zonder toestanden. Ik kan met mijn tablet zelfs bestanden overzetten via bluetooth of met mijn SD kaart, daar moet je bij een Ipad zelfs niet aan denken. Op de tijd dat ik alles heb overgezt is de Ipad gebruiker zijn Itunes nog aan het openen 🙂

Voor de liefhebbers van Tablets, ik heb juist een superaanbieding bij Aldi gekocht, nl. de Medion Lifetab. Vele apps bijgevoegd.

Specificaties voor de geintresseerde:
                          Android 3.2
                          32 GB standaard
                          Groot scherm 10″
                          Snelle dual processor
                          UMTS + WLAN
                          Camera voor/achter
                          Extra Micro SD kaart 32 GB
                          SIM kaart Aldi Talk om te internetten,sms’s,telefoneren (incl. 10 euro bel waarde & 400MB internet)
                          Adaptor
                          USB kabel
                          HD kabel
                          Oortjes

Dit maar ter info voor de Tablet fans
                          Prijs 399 euro, Tablet met deze opties vindt je nergens
                          Tas om tablet in te steken

schitterend filmpje :mrgreen:

Dan zou ik zeker ook eens naar de samsung galaxy S II kijken. Dit is deze periode een echte topper in verkoop, de iPhones blijven gewoon liggen. Niemand wil die nog 😆 (die zullen noodgedwongen in janurai gebradeerd moeten worden 👿 )

Anoniem

Wim ik heb er hartelijk mee gelachen .Trouwens schitterend gedaan van de makers . Geloof het of niet maar deze morgen had ik een probleem met mijn Blackberry 😳 👿 . Ik zal het maar niet thuis vertellen of de wederhelft zal zeggen dat ik een ander toestel wil .Iphone ❓ ❓

SCHITTEREND ! 😆

Wim

@funny dit filmpje is speciaal voor jou, een intro van wat er aleemaal mogelijk is met de huidige techniek en providers. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 69)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.