Ipad gekocht ,jullie opmerkingen en tips .

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Ipad gekocht ,jullie opmerkingen en tips .

• Dit onderwerp bevat 69 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door Wim.
  • Maker
    Discussie

• Anoniem

Gisteren heb ik me een Ipad gekocht .Op mijn leeftijd moet ik toch wat mee met mijn tijd 😉
      Het begon goed ,de verkoper zei me: dat als ik thuis kwam er onmiddellijk via wifi op internet mee kon . :applaus:
      Neen dus ,wifi vraagt een code .Die code weet ik niet 😳 .
      Terwijl mevrouw naar de kerstmarkt was in Aaken heel het huis onderste boven gekeerd om die code, die waarschijnlijk ergens staat op geschreven, te vinden 😥 😥 .
      Ik dacht dat ik alles mooi had opgeruimd ,maar mijn wederhelft zag toch dat ik naar iets opzoek was geweest 😳 😥 👿
      Graag had ik jullie tips en opmerkingen bekomen ivm met het gebruik van een Ipad .
      Welke Applicaties vinden jullie goed ,wat raden jullie aan .
      Zijn er nog zaken waar ik moet op letten of belangrijk zijn .

Alvast dank Funny :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 69)
    • Anoniem

Bedankt Wim voor de uitleg over de verwijdering .De snelkoppeling is verwijderd .
        Eens via safari porscheforum gezocht en proberen inloggen .Opnieuw zonder Resultaat .
        Aan wat kan dat toch liggen ????????

Wim

Vinger op de snelkoppeling houden die je wilt verwijderen, en dan komt er boven de koppeling een X te staan.
          Daarop drukken en het is weg.

Anoniem

Dat is dus niet mogelijk in te loggen op Ipad . 😡 😥 😳 👿 😈

Zaterdag is het me gelukt om in te loggen op het forum via de ipad .Daarna niet meer .Ik heb een snelkoppeling aangemaakt naar het Porscheforum .Misschien moet ik die snelkoppeling eens verwijderen maar hoe doe ik dat op de Ipad .Hoe kan je bepaalde applicaties verwijderen .Er staan er op die ik 2 maal per ongeluk heb gedownload .

Alle hulp is welkom .Want ik wordt al zenuwachtig daarvan 👿 👿 .
            Funny

Wim

Hier gaat alles over op Apple in januari 2012.

Net wat yabba schrijft, alle kabels in de vuilbak. :mrgreen:

Ook hier,

ik zit dagelijks met iPad op internet en dagelijks op forum.
                geen enkel probleem. alles werkt super…

gr,

Apple heeft gelijk van flash niet toe te laten op Iphone en Ipad . Zelfs Adobe, de maker van flash, heeft dat nu uiteindelijk toegegeven.
                  http://www.forbes.com/sites/greatspeculations/2011/11/09/adobes-flash-surrender-proves-steve-jobs-and-apple-were-right-all-along-with-html5/

wat die code betreft, als het je paswoord en inloggegevens zijn, die moet je toch bij elke laptop of smartphone of tablet ingeven voor je op wifi kan, tenzij je je wifi opengezet hebt, maar dan kan iedereen erop.

Ben hier ook al enkele jaren geleden op Apple overgestapt, na 15 jaar PC, en de enige keren dat ik in het begin gesukkeld heb, was als ik het zelf nodeloos ingewikkeld probeerde te maken omdat ik dat zo via PC gewend was. Elke nieuwe Apple die ik hier op de wireless toegevoegd heb, was gewoon opzetten, even wachten tot hij de wireless gevonden heeft, paswoord en user ingeven en hopla, nooit meer aan denken. Wat betreft dingen aansluiten, idd geen kabeltjes meer nodig, alles gaat via de cloud of apple-tv of gewoon via de wifi (printen bvb). Heb een hele doos kabels en routers en adapters op zolder staan die ik nu niet meer nodig heb na de overschakeling.
                  TOTMBO heeft nog een PC-laptop (van het werk)en toen ik onlangs een nieuwe wifi geinstalleerd heb, heeft het aansluiten van die PC langer geduurd als het volledige Apple netwerk erop in te loggen
                  Het is even aanpassen in het begin, maar bij mij komt er nooit nog een pc-product in huis.

Wim

Ik snap het niet Funny, want ik kan op allebei zonder problemen, en zelfs vast gezet.
                    Zodat ik op de app druk ik gelijk op het forum zit.

Anoniem

@plumber en Wim ,
                      Het inloggen is een mysterie via ipad . 😳 👿 😈

Ik heb er heel goed opgelet dat ik bij funny geen hoofdletter gebruik en mijn paswoord is correct .Nu werk ik met de laptop daarnet nog eens proberen inloggen met ipad .
                      Hoe komt dat toch 😕 Nu had ik graag een smiley gebruikt van een mannetje die in zijn haar krabt .

Er moet toch een oplossing zijn voor dat probleem .Ik had gehoopt wanneer ik in het buitenland ben op het porscheforum te kunnen met mijn Ipad ,maar neen .

Wim

[quote=”plumber” post=86740]De iPad heeft de onhebbelijke gewoonte van de eerste letter van een zin in hoofdletters te zetten. Miss[/quote]

Zal inderdaad het probleem zijn, had ik ook de eerste maal, en dat kun je zien omdat het dan blauw oplicht in het pijltje onderin.

pad cinema van porsche is ook een leuke app

Heeft misschien met hoofd en kleine letters te maken.

De iPad heeft de onhebbelijke gewoonte van de eerste letter van een zin in hoofdletters te zetten. Misschien is daardoor je password verkeerd.

Anoniem

Ondertussen de code voor wifi bekomen via een vriend .Hoe hij eraan geraakt is dat weet ik niet .Het is wel hij die de wifi geinstalleerd had .
                              Vandaag gans de dag zoet geweest met de ipad .
                              Leuk toestel ,er zitten al redelijk wat applicaties op en mijn visa kaart begint er al rood van te zien 😡 😡 .
                              Daarnet nog het magazine GT Porsche op ipad erbij gezet en onmiddellijk het december nummer + een special over GT3 gekocht .

Het enige probleem dat ik heb, is dat ik niet kan aanloggen met mijn nickname en paswoord op het porscheforum.be . 😥 😡
                              Iemand daar een oplossing voor aub .

[quote=”cabrio wim” post=86548]

Wat een service hè voor €30 in btw per maand.[/quote]

En dan zou je nog verschieten welke mega winsten die mannen maken….

Wim

Oké, en bedankt voor het antwoord.

Hier komen ze van de provider het installeren.
                                  Heb nu voor het nieuwe kantoor weer een aanvraag gedaan bij XS4all en komen dit in januari 2012 aansluiten en opstarten.

Wat een service hè voor €30 in btw per maand.

Dit wel:
                                    Paswoord is iets a la “fkj5ekr8” en usernaam is iets a la “funny@SKYNET”, Skynet in hoofdletters en zonder .be erachter.

Maar wat funny nu nodig heeft is het paswoord voor zijn wireless. In België koop je gewoon ergens zelf een wireless router, hangt die eraan en stelt zelf je paswoord in… Daar heeft de provider niets meer mee te maken.
                                    Kan ook zijn dat de provider de wireless router geleverd (en ingesteld heeft), maar die vragen dan normaal gezien aan de user (funny in dit geval) wat hij wil als paswoord.

Dus ofwel vind je je paswoord, ofwel moet je je wireless router resetten.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 69)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.