iPhone aansluiting op standaard systeem.

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster iPhone aansluiting op standaard systeem.

• Maker
    Discussie

• Pascal VB
    Deelnemer

Zijn er mensen die ervaring hebben in het aansluiten van een iPhone op een standaard radio/cd systeem van porsche in de Boxster 2.5?

Zou graag de iPhone laten werken via de luidsprekers van de Boxster via bluetooth, dus ook dat de muziek op de iPhone kan worden gespeeld via de auto installatie… :geek:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • [quote=”PVB” post=127926]FM Transmitter :up:[/quote]

:up: Thanks!

[quote=”PVB” post=127102]Ik heb het voorlopig opgelost met een FM transmitter, werkt verbluffend goed moet ik zeggen en ja ook handenvrij bellen :up:[/quote]

Welk merk en type van FM transmitter gebruik jij?

Ik heb het voorlopig opgelost met een FM transmitter, werkt verbluffend goed moet ik zeggen en ja ook handenvrij bellen :up:

[quote=”PatrickB” post=94054]Wij hebben ook een mki9200 steken, en idd ook wij zijn tevreden, installatie stelt 10keer niks voor.

:mrgreen:[/quote]
                Zijn hier bevestigingen voor nodig die later moeilijk te verwijderen zouden zijn? Die bijvoorbeeld gekleefd of gehecht worden?

[quote=”PatrickB” post=94054]Wij hebben ook een mki9200 steken, en idd ook wij zijn tevreden, installatie stelt 10keer niks voor.

:mrgreen:[/quote]
                  Hebben jullie al gehoord van de Pioneer App-Radio?
                  Groot Dubbel Din touchscreen met versterker en radio voor 440€, neemt alle functies iPhone over, incl Handsfree alles door de luidsprekers microfoon en bekabeling inbegrepen.
                  Heeft iemand hier ervaring mee?
                  Grtz Vark

PB

Wij hebben ook een mki9200 steken, en idd ook wij zijn tevreden, installatie stelt 10keer niks voor.

:mrgreen:

Eenvoudigste is inderdaad om een PARROT MKi9200 te plaasten. Dan heb je ineens bluetooth voor handenvrij te telefoneren (boete is nu 150€ geworden), een USB aansluiting, SD kaart, aux-in 3,5mm voor een MP3-speler en een aansluiting voor een iPod/iPhone. En je kan zelfs via buetooth aan audiostreaming doen. In een boxster 2.5 gebruiken ze nog standaard ISO stekkers dus plug & play systeem.

Ik heb zo al vele tientallen systemen geplaatst en telkens tevreden klanten. Nu doet iemand anders deze verkopen en plaatsingen maar als je info of hulp nodig moest hebben = just shoot.

Parrot bluetooth handsfree setje plaatsen. Werkt in mijn BMW perfect.
                        IPod/iPhone luisteren terwijl die nog gewoon in je jas zit 🙂

Koop via appel store de oplader, houder voor in de sigaretten aansteker.
                          Je kan een versie kopen met FM zender. Werkt perfect.

wel als het het een origineel systeem is zal dit moeilijk worden
                            dan moetj bv iets laten vallen bv cd speler
                            dit is dan een module dat de radio herkent als cd die eingelijk een bluetooth is

van welk jaar isje wagen en welke versie is het systeem ?

Niemand ervaring in een Boxster met het aansluiten hiervan?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.