is dit origineel ?

Home Forum Porsche Talk is dit origineel ?

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Ik zag net deze foto’s op Kapaza, weet mij iemand te vertellen of die witte kap achterop origineel is, of is dit een speciale uitvoering van de 997? deze witte kap maakt er een tweezitter van precies… :coolness:
      Ik heb het nog nooit gezien…. :geek:

Attachments:
      • witte1.jpg
      • witte2.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 62)
      • :respect2: :up: :coolness: :driver:

Thx 911cabriog50, ben ook tevreden van het resultaat, maar de bumperkit zit al in de grondlaag, denk dat ik volgende week de wagen een weekje kwijt ben 😀 😀

prachtig :first:
            moest het mijn auto zijn, ik zou geen andere bumperkit steken want zoals hij nu staat is hij top :up:

Humpsje is getest, weinig turbulentie tot een 120km/u, ben een tevreden man… :up: (en hoop de vrouw ook) 😀

Attachments:
              • IMG_3756.JPG
              • IMG_3767.JPG
              • IMG_3755.JPG
              • IMG_3754.JPG

Lederen piloten muts opzetten! :coolness:

De 981 Spyder geeft bij 100km/u ongeveer evenveel wind als de 987 Spyder bij 160 km/u

Vooral ambetant is dat het enkel langs de binnenkant is, dus een oor zit dan een kilometer of 20 verder kompleet toe

Als ik mij niet vergis is de ruit van een Spyder iets anders dan deze vd gewone

Windscherm.PNG
                    Zelf heb ik op mijne 981 de test gedaan , standaard is hij met een wind doorlatende gaas uitgerust heb daar eens een stukje karton voorgeplaatst en kreeg toen heel wat meer turbulentie binnen , wat andere type betreft kan ik geen ervaring delen .
                    maar de 981 blijft toch vrij aangenaam tot 130 km :driver:

[quote=”deepee” post=235910][quote=”DST” post=235325]Misschien kan wing67 ons een plexiglas windscherm maken ? :mrgreen: :popcorn:[/quote]

lees meer …[/quote]

Sh!t, zie dit nu pas
                      Ik ga mij is ene bestellen
                      Bi OPC Rotterdam zeiden ze mij dat Boxster 981 <> Spyder 981 windscherm, zal ze eerst maar is bellen voor alle zekerheid

Dit topic heb ik helemaal gemist, net even doorgelezen en ik wil hierbij mijn bewondering en waardering uitspreken!

Knap gedaan!!!!!!!!!!!!! :respekt: :respekt: :respekt:

goeie vraag youyou, ik zal dit eens testen bij 200+, valt het er dan niet uit dan is het dik in orde zou ik zeggen :happy:

:up: heel mooie upgrade; ik ben benieuwd hoe het er geplaatst uit gaat zien …. ik wil ook dringend de zon zien

@ youyou: mocht dat gebeuren dan valt de plexi door de turbolentie 😎 binnen in het interieur, mijn boxsterruitje zat ooit eens niet goed vast …

ziet er goed uit, ben je niet een beetje bang dat het gaat breken daar waar het vastzit in de plexi?

En wanneer ga je in productie? :first:

Mooi!

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Omdat jullie graag foto’s zien….. :engeltje: zeker als het om een eigenbrouwsel gaat… :mrgreen:

projectje van de “verhoging” van de humps is klaar…, 2 mooie hoofdsteunen laten maken met daartussen een mooi aangepast raampje met lasergravering… , ben er zelf tevreden van dus dat zit dan goed… 😀
                                  Heb het wel nog niet kunnen plaatsen en/of testen in de wagen, maar dat gaan we doen bij de eerste zonnestraal :driver: :driver:

Attachments:
                                  • IMG_3739.JPG
                                  • IMG_3740.JPG
                                  • IMG_3741.JPG
                                  • IMG_3742.JPG

knap!!! by the way, je kan ook voor hdf opteren ipv mdf.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 62)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.