is het mogelijk servo in te bouwen in 911

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen is het mogelijk servo in te bouwen in 911

• Maker
    Discussie
  • hallo ben nieuw op deze forum en zou 911 willen aanschaffen maar zit met een vraagteken of de oudere modellen kunnen voorzien worden van servo

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • [quote=”Number1″:f3nf1rjj]kunt ge een 968 ook lager leggen zonder verlagingskit?[/quote]

Een 911 tot ’89 zit met dempers en torsie voor en achter. Tanden verstellen en de wagen ligt lager.
      Een 968 net zoals vanaf de 964 zit met dempers en veren. Om hier lager te leggen moet je verlagingsveren zetten. 😉

[quote=”Number1″:35xqdjxr]kunt ge een 968 ook lager leggen zonder verlagingskit?[/quote]

nope

kunt ge een 968 ook lager leggen zonder verlagingskit?

Een 911 moet je niet van een verlagingskit voorzien, die kan je gewoon lager leggen 😉 )

De mijne ligt ook laag en heeft de 6 & 7 duims Fuchs velgen.

Wegligging is heel goed en vluchtheuvels vallen heel goed mee. Is wel stevig afgeveerd zo. Servo mis ik absoluut niet, enkel bij zware parkeermanouvers.

Alles hangt ervan af wat je wil, Comfort of sportiviteit.

Als je een goede elver koopt en die goed verzorgt kan je daar gerust heel het jaar mee bollen, enkel uitkijken bij nat weer.
            Veel pk’s op die achterwielen moet je dan wel gewoon zijn maar is dan ook wel heel leuk 😉 )

De wegentaks, 28€, betaal ik met de glimlach…

ik weet niet hoe de wagen zijn weglegging is ,met laag profiel bandjes
              in een bebouwde kom met al die vluchtheuvels, momenteel heb ik op mijn wagen servo en laag profiel bandjes en een verlagingskit en dit stuurtje moet je goed in de hand hebben

T’is de bedoeling de 911 ook uit te rusten met verlagingskit en laag profielbandjes

maar weet niet goed met wat ik best doe 964 heeft de lux maar kostelijk in baantax steek liever dit geld in onderhoud of verfraaiing

Wat denken julie “ben van plan huidige wagen weg te doen en heel het jaar met 911 te rijden en in zomer combineren met moto

“A dirty mind is a joy forever”

Point taken, aangepast… 😉

[quote=”stefx911″:285i27id]Waarom zou je dat willen doen ?

Ik heb ook een 911 zonder servo en dat is echt geen probleem hoor, zelfs niet met mijn brede fuchsjes

Als je nu in een kleine parkeerplaats wil inparkeren merk je dat,maar tijdens het rijden merk je dat niet.
                  Op een grote zware auto zal dat wel een verschil maken natuurlijk.

Ik zie dat je van a’pen bent, je mag altijd eens komen “voelen” hoor.

Heb je al een elver op het oog ?

Cheers,

Stefan[/quote]

Voelen ?? aan u vrouw of wa 😆

Waarom zou je dat willen doen ?

Ik heb ook een 911 zonder servo en dat is echt geen probleem hoor, zelfs niet met mijn brede fuchsjes

Als je nu in een kleine parkeerplaats wil inparkeren merk je dat,maar tijdens het rijden merk je dat niet.
                    Op een grote zware auto zal dat wel een verschil maken natuurlijk.

Ik zie dat je van a’pen bent, je mag altijd eens komen kijken hoor.

Heb je al een elver op het oog ?

Cheers,

Stefan

[quote=”G 911″:2rxxec1o]hallo ben nieuw op deze forum en zou 911 willen aanschaffen maar zit met een vraagteken of de oudere modellen kunnen voorzien worden van servo[/quote]

Ja dit kan maar dat gaat wel wat senten kosten vrees ik. Maar troost u het gaat er in en op.

Luc

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.