isolatiemousse motorkap 924

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 924 isolatiemousse motorkap 924

• Maker
    Discussie
  • Weet iemandd waar je isolatiemousse kan bestellen om aan binnenkant van motorkap te kleven?
    Had gezien dat de mijne volledig verstorven was, zodanig zelf dat wanneer ik erover wreef, de vlokken er zo af vielen.

Mvg,

Lennard

Attachments:
    • IMG_20150110_151351037.jpg
    • IMG_20150110_153432554.jpg
6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
    • @hendrik,

jawel maar ik heb de indruk dat hier veel meer volk actief aanwezig is dus dacht ik eerst hier mijn kans te wagen 🙂

mvg,

Eerst en vooral, hartverwarmend hoe hier elke *porsche *luv welkom is natuurlijk ….
        😀

ff een domme vraag, als ‘t mag.
        Ken je http://www.924forum.nl al?
        Echt een vraag voor daar.

Bij Wurth hebben ze er zeker maar vermoed dat je in de betere auto-onderdelen handel ook wel moet kunnen krijgen.

Ik dacht ook om ze zelf te snijden maar heb voorlopig enkel matten met alupapier aan één zijde gevonden.

Mvg

zou ook eerst eens informeren bij Porsche zelf… ook eens kijken bij Rosepassion, Parts-Wise of zoals Bert voorstelt ze zelf snijden…

Enkele jaren terug kon je ze nog gewoon bij Porsche zelf kopen. Zijn ze meteen in de juiste vorm. Anders zelf snijden uit groot stuk isolatiemateriaal.

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.