Italie autogek?

Home Forum Zeverhoekje Italie autogek?

• Maker
    Discussie
  • Een paar maanden geleden vond ik op het internet een bericht van een Cars & Coffee hier in Italie, een meevaller. Op slechts een goede 100 km van Milaan en in een weekend dat er niks gepland stond.

Ik ingeschreven… Netjes bericht terug gehad, het maximum aantal deelnemers bereikt :bounce:

Gisteren toch gaan kijken… Mama mia wat was me dat. We waren veel te vroeg, dachten we. 1,5 uur voor dat het begon, 2 uur voor dat de otos aankwamen stroomde het volk al binnen.

image-2.jpeg

Voor de 100den vroege vogels stonden er een paar specialleks, nog nooit gezien.

image-2-3.jpeg

image-2-3-4.jpeg

Ambulances, brandweer en de Civiele bescherming ter plaatse. Wat is me dat hier?

Op youtube vond ik volgend filmpje van de toekomende autos

Deze Porsche GT ging onmiddellijk na toekomen wat gevaarlijke toeren uithalen, het publiek geniet vanop een paar meters, ik deins achteruit en denk er even het mijne van

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 77)
    • Top locatie!

Neen neen Herman, de zoon zit met haar fotoapparaat in NL bootjes te fotograferen. Ik heb het weeral zelf moeten doen met mijne Samsung en dat was misschien maar goed ook, want eigenlijk zag de P een beetje vuil en dat ga je waarschijnlijk nu niet zien.

In ieder geval, het was een mooi weekendje naar het Gardameer (Torbole (aquaristorante) , Torri en Sirmione). Kap is bijna de hele tijd open geweest bij 14,5 graden en een warm winterzonneke in de namiddag. Ik had het hard nodig…veels te veel werk en stress!!!!

Nu had TOTMBO hare Kodak wel bij zo te zien Sensa :first:

tis nen bjoetie,
            download-2-3.jpg

En ook overdag…

Italie, ook autgek als het donker is…

@sensa, ja dat ook :happy:

@sensa, ja dat ook :happy:

Conclusie is dat Audi’s vaak in de gracht rijden… maar dat het aan de chauffeur ligt.

Conclusie is dat Audi’s vaak in de gracht rijden… maar dat het aan de chauffeur ligt.

Of een chauffeur met vierwielaandrijving die het verschil tussen grip en tractie niet kent !

Of een chauffeur met vierwielaandrijving die het verschil tussen grip en tractie niet kent !

[quote=”youyou” post=243129]koude banden en gas geven is altijd slechte combo[/quote]

dju … ik heb 2 keer gelezen : koude handen en gas geven … :think:

[quote=”youyou” post=243129]koude banden en gas geven is altijd slechte combo[/quote]

dju … ik heb 2 keer gelezen : koude handen en gas geven … :think:

Sempre evitare piccole burrone :popcorn:

E, e pericoloso sporgersi…

Van uit het raam leunen gesproken… een kozijn van mij had ooit voor dat hij een rochel kwijt wou, rijdend in zijn Audi 80 1,6 diesel, die net gepoetst was, en hij dus de zijruit opende, ver naar buiten leunde om zodoende zijn spuwsel niet op het koetswerk te laten belanden… en stoemelings in de gracht reed! :first:

Ha! Tegenwoordig rijdt hij trouwens met een Panamera hybrid… doch dit geheel terzijde.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.