Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Jaja, hier ook al zo’n rolkooi virus => gevonden!!

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel al van vermoeden ben ik op zoek naar zo’n spel met een rolkooi achterin :mrgreen:

Betreffende een 996 GT3 Mk2 clubsport :driver:

Liefst een originele natuurlijk
    Geen rood,groen of geel.
    Onder de 100 000 km

Als iemand eentje weet staan, laat maar weten via deze weg!

10 reacties aan het bekijken - 181 tot 190 (van in totaal 190)
    • [quote=”porsche914orange” post=88356]wat denken jullie hier van?
      [/quote]

PB

[quote=”porsche914orange” post=88356]wat denken jullie hier van?[/quote]

wel euh, ‘t is zeker geen rode. :mrgreen:

De MKII kan je qua motorisatie en kwaliteit goed vergelijken met de 997MKI, het verschil met de 996MKI is toch echt wel groot.

De 996 is een echte uitdaging want een stuk nerveuzer (of beter gevoeliger op de neus) dan de 997. De 996 MKII kan tevens nog heel goed mee met de huidige 997 daar hij een stuk lichter is (handgebouwd).

Prijs/kwaliteit (als je kan leven met de looks) is de 996MKII een zeer interessante combinatie.

Met relatieve lage kost kan je hem ook naar een “echte” 405pk brengen zonder aan de motor te komen. En geloof me dat volgt dus heel goed de 997 modellen……

JP, de prijs is natuurlijk héél interessant 💡

Maareuh, kwil echt wel geen rode meer 😉 Heb er al te veel. 😛
              Moest ik een echte Mk1 clubport tegenkomen met een andere kleur, zou ik het wel nog overwegen.

Heeft iemand ervaring met de 996 Mk2 tov de Mk1.

Wat Funny zegt over “meer porsche” zijn heb ik nog gehoord. Wat zijn de voordelen/pluspunten van een Mk2?

Anoniem

Te overwegen Cedric!!!Rood 😕 MKI 😕
                Zeer betrouwbare wagen alsook de eigenaar, nooit geen circuit,…
                [IMG]http://i41.tinypic.com/2iqbm83.jpg[/IMG]
                Model van eind ’99.

2de eigenaar sinds 5 jaar.
                Zeer goede staat, zuiver tot op de graat!
                Nooit circuit!
                Geen schade!
                Geen olielek, geen loszittende wisselstukken!
                Halve rolkooi.
                Dit jaar 3 weken uitgehaald, vorig jaar 2 weken… Wegens tijdsgebrek. ‘Staat er te staan’, zeg maar.
                62000km met onderhoudsboek!

VP: 40.000€

[quote=”funny” post=87670]Verstandige keuze ,waarom niet gaan voor een mk1 ?De mk1 heeft 21 pk minder maar is de laatste handgebouwde en in een beperktere oplage gebouwd .Schijnt nog meer P te zijn .[/quote]

De Mk2 is stukken mooier dan de Mk1 volgens mijn mening.
                  Je kan doortrekken tot 8000Rpm 😈
                  Wat meer Pk’s…

Anoniem

Verstandige keuze ,waarom niet gaan voor een mk1 ?De mk1 heeft 21 pk minder maar is de laatste handgebouwde en in een beperktere oplage gebouwd .Schijnt nog meer P te zijn .

die van powercars is geen clubsport en voor een RS is mijn budget niet groot genoeg 😉
                      Toch bedankt!

bij vanbeurden staat een gt3RS
                        bij powercars een gt3 met amper 19.900km

10 reacties aan het bekijken - 181 tot 190 (van in totaal 190)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.