Jessica Alba dan maar? Porsche 968CS M330/M020

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Jessica Alba dan maar? Porsche 968CS M330/M020

• Maker
    Discussie
  • Bij gebrek aan serieuze kandidaten voor Jessica Biel, bied ik even de zwarte aan 😥
    Let op: hij wordt maandag gekeurd, dus window of opportunity sluit na inschrijving over enkele weken.

Het is dus een originele 968 CS in de zeer gegeerde M030/M220 set-up.
    Hij werd mij ongevalvrij verkocht, bij OPC Geel heeft men geen sporen van ongeval gevonden.
    Slechts 124.000km
    Een massa aan onderhoudshistoriek en documentatiemap
    Distributieriem & waterpomp recent vervangen
    Alleen al in 2013 voor meer dan 11.000 euro geïnvesteerd: controle nokkenassen, vervanging ophanging, veerschotels en torsiestangen; remblokken/schijven; banden en een massa aan kleine zaken (OPC Geel)
    Motor is niet opgedreven, maar draait zeer gezond :driver:
    Carrosserie in goede staat: in 2013 gepolijst met 7 beschermlagen; natuurlijk geen spoortje van roest, natuurlijk wel wat onvermijdelijk steenslag
    Volledig vernieuwd interieur: recente Sparco’s (met attest, naar mijn mening zelfs beter dan de Recaro’s; zeker minder slijtgevoelig); nieuwe tapijten en rolkooi (Heigo met attest); Sparco Oreca (origineel sportstuur beschikbaar)

DSCF5542.jpg

DSCF5538.jpg

DSCF5540.jpg

DSCF5544.jpg

IMG_1756.jpg

Recent expertise verslag : 36.000 euro
    Nu wegens plaatsgebrek te koop voor 27.500 euro.
    Binnenkort op Kapaza e.d.

DRIVERS CAR – SMILE ON YOUR FACE GARANTEED :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Wordt volgende week ingechreven
      Laatste dagen dus om een bod te doen

Voor de freaks

Was nog vergeten te melden:

Wagen is gekeurd als ‘alleenstaand geval’.
        Hierbij werd opgenomen dat de wagen GEEN KATALYSATOR heeft. Papierwerk is hiervoor dus volledig in orde.
        Hij hangt dus beter aan de gas en klinkt veel vetter. Altijd mooi meegenomen. :lekker:

[quote=”RS” post=146634]Te koop gesteld? Verrassende wending toch?
          [/quote]

Tja, elke keer dat ik met de blauwe rijd, wil ik de blauwe houden. *luv
          Dan kruip ik weer in de zwarte en ben zeker dat ik deze nooooooiiiit ga weg doen. :hail:
          Verd :censored: me toch

Maar dan begint die van ons te zagen dat de wagen in de weg staat; elke keer dat ik onze pa zie begint die te jengelen wanneer ik de *porsche kom halen (want daar staat de andere) en ondertussen staan er nog een 993 te wachten bij mijn garagist.
          Dus een van de drie zal toch weg moeten. :bounce:

Soit, plannen van de nieuwe garage zijn net rond,hopelijk heb ik binnen enkele maanden toch al één plaats meer.

So many Porsches, So little place

Te koop gesteld? Verrassende wending toch?
            Succes, en eens goed lachen met al die experts en kenners!

[quote=”DST” post=146600]
              Misschien sign of times, maar in geval van de CS-en verbaast het mij enorm hoeveel mensen de prijs bepalen vanuit hun luie zetel; ik heb al zeker 10x een bod gehad van mensen welke zich nooit de moeite nemen om de wagen te komen bekijken, laat staan testrijden.
              [/quote]

Handelaars of koopjesjagers !
              Heb zelf ook de mafste, degoutantse biedingen gehad toen ik dit jaar mijn quasi nieuwe boxster verkocht. Mijn advies, voor een goede prijs/koper, adverteer internationaal, want hier in België ga je dat niet vinden !

Moest ik de centjes (en de plaats) hebben dan had ik al aan uw deur gestaan, maar daar koop je nu dus niets van

[quote=”ward” post=146580]Tja, je kan urenlang discussieren over hoeveel een auto waard is.

Uiteindelijk wordt de verkoopprijs nooit bepaald door de verkoper, maar altijd door de koper die vroeg of laat opdaagt.

Op leboncoin.fr staan alvast twee cs-en met ca 100.000 km voor prijzen tussen 16500 en 19000 euro, maar dat wil niet zeggen dat deze auto’s in even sublieme staat zijn als jouw exemplaar.[/quote]

Tja, wanneer je alle sites afgaat, zul je grote prijsverschillen zien bij alle modellen. Naast de voor de hand liggende parameters zoals algemene toestand, km-stand (en in hoever deze onderbouwd is!!) e.d. zijn er wel enkele specifiek voor de CS-en:
                  Zoals bijvoorbeeld het pakket M220/M030 waar het prijsverschil dikwijls hoger is dan het verschil in rijgedrag. 💡
                  Voor de rest, waarschijnlijk zo weinig mogelijk opties :think:
                  Is het een echte? 😈
                  Gezien dit echte DRIVERS CARS zijn, is zeker het circuit gebruik relevant (voor mij zelfs belangrijker dan het totaal aantal kms).
                  Daarnaast raad ik iedereen aan om te kijken welke werken er recent aan gebeurd zijn / stukken er aan vervangen werden. Koop je liever een exemplaar van 16.500 euro met 11.000 euro ( of meer ) aan kosten aan of 27.500 euro voor een net in orde gezet exemplaar? Indien het eerste, ga gerust even in Corsica de witte halen.
                  Of anders kan je voor 17.500 euro mijn blauwe CS nemen. :mrgreen: Oke, wat meer kms maar zeker GEEN circuit, onderbouwde kms en wel in orde gezet. Bij de witte staat mijn inziens opvallend weinig informatie, blijkbaar niet veel te melden wat een potentiele koper kan interesseren ❓ Geen foto van het interieur?
                  Anders even doorsparen tot 19.000 voor de zwarte met rode strepen. Hoewel, iets doet mij vermoeden dat hij al eens op circuit geweest is. :relaxman:

Soit, prijsdiscussies zijn de ideale toogpraat. uiteindelijk wordt de rekening pas gemaakt als de centjes op tafel liggen.

Misschien sign of times, maar in geval van de CS-en verbaast het mij enorm hoeveel mensen de prijs bepalen vanuit hun luie zetel; ik heb al zeker 10x een bod gehad van mensen welke zich nooit de moeite nemen om de wagen te komen bekijken, laat staan testrijden. Onbegrijpelijk, aangezien ‘onvoorziene’ kosten bij een ‘minder goed’ exemplaar al snel de initiele aankoopprijs ( zeker bij een 968, welke voordeliger zijn dan een gelijkaardige, zeldzame in goede staat verkerende 964/993) kunnen verdubbelen.

Tja, je kan urenlang discussieren over hoeveel een auto waard is.

Uiteindelijk wordt de verkoopprijs nooit bepaald door de verkoper, maar altijd door de koper die vroeg of laat opdaagt.

Op leboncoin.fr staan alvast twee cs-en met ca 100.000 km voor prijzen tussen 16500 en 19000 euro, maar dat wil niet zeggen dat deze auto’s in even sublieme staat zijn als jouw exemplaar.

[quote=”911-lover” post=146462]De prijs is zeker niet te hoog voor een 968CS , integendeel .
                      Een echte , goede en lage kilometerstand gaan nog voor minstens 10.000€ meer .
                      [/quote]
                      Ik vrees eerlijk gezegd dat er voor 37.000 euro niet veel kandidaten meer staan aan te schuiven.
                      Daarvoor biedt de Porsche markt teveel andere alternatieven.

Zoals DST zegt: hier willen ze (bijna) allemaal een 13 in een dozijn 911 😀

Ik heb de mijne nu bijna 9 jaar en nog geen enkel gevoel van ze weg te doen .
                        Ze worden jaar op jaar meer waard en het zijn enorm fijne wagens .Ze blijft in topstaat behouden , erg lage kilometerstand en elk jar komen er gemiddeld 2000 bij .
                        Moest ooit de juiste koper met het juisten bedrag komen , kan ik er eens over nadenken , maar of ze dan weg gaat ???? 😕

[quote=”911-lover” post=146462]De prijs is zeker niet te hoog voor een 968CS , integendeel .

Dit gezegd zijnde komt me de wagen erg bekend voor en is hier al meermaals besproken .
                          Dat verklaard ook denk ik de lagere prijs dan de huidige marktwaarde .
                          Deze heeft (denk ik) hééél lang te koop gestaan bij een gekende autostalling .[/quote]

Toch niet, deze is niet de PCCH wagen waarop je doelt :sarcastisch
                          (volgens mij een echt ciruit exemplaar?)

Ik heb de wagen zelf gaan halen in Frankrijk toen deze net te koop stond (ik was de eerste man ter plaatse :driver: , ok vooral omdat ik de eerste beller was en de verkoper zeer correct was; ik moest bijna blijven eten :lekker: )

De wagen is onmiddellijk bij OPC binnengebracht waar hij technisch tiptop gezet is.
                          Zoals te lezen op het forum, heb ik zelf al het nodige gedaan om hem in Belgie administratief in orde te krijgen. :sleep:

Km stand is duidelijk gedocumenteerd.

10.000 euro meer vragen? Tja, hij is geschat op 36.000 euro net omdat het een echte is met relatief weinig kms en technisch top staat :first:

Maar in Belgie zijn ze daar nog niet klaar voor, hier willen ze (bijna) allemaal een 13 in een dozijn 911 :think: :engeltje:

De prijs is zeker niet te hoog voor een 968CS , integendeel .

Dit gezegd zijnde komt me de wagen erg bekend voor en is hier al meermaals besproken .
                            Dat verklaard ook denk ik de lagere prijs dan de huidige marktwaarde .
                            Deze heeft (denk ik) hééél lang te koop gestaan bij een gekende autostalling .

Dikke proficiat maatje :respekt:

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

EINDELIJK
                                gelijkvormigheidsattest en identificatieplaatje gearriveerd

:respect2: :respect2: :respect2:

Blanco gekeurd natuurlijk :first:

Ik zou zeker op autoscout24 zetten.
                                  Daar kijken ook Duitsers mee 💡
                                  Anders op Mobile.de proberen, werkt Europees.
                                  Succes met de verkoop van 1 van beide 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.