Jullie ook last van jaloerse blikken/commentaar ?

Home Forum Porsche Talk Jullie ook last van jaloerse blikken/commentaar ?

• Maker
    Discussie
  • Naar aanleiding van de recente gebeurtenissen met de ‘De Wever-chauffeur’ (“Zo’n wagen levert altijd jaloerse blikken op”) vroeg ik mij af:

– Hebben jullie soms ook last van jaloerse blikken/commentaar bij vrienden/familie/klanten … ?
    – Vinden jullie dat het niet opportuun is om met een P te rijden als zaakvoerder/zelfstandige ?
    – Zouden jullie de P daarom van de hand doen ?

Berichtgeving van De Redactie

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 104)
    • Bij mijn collega’s is dat eerder plagende commentaar. “Hoe is het nu bij uwe Audi” moet daar zelf om lachen.

LOL 😀

De onze is ook maar een oudje, en face to face heb ik nog geen commentaar gekregen. Heb wel al vrienden gehoord dat “de mensen”er af en toe wel iets over zeggen. Ze doen maar I don’t care. Zoals al vaker gezegd ze rijden zelf meestal met duurdere auto’s rond… Ieder doet met zijn geld wat hij/zij wil toch?

zolang het geen citroen logootje is en jouw buurvrouw je niet vraagt of je met polaroid betaalt … klik 😎 :mrgreen: :happy:

Sinds ik de P logo’s op de auto heb vervangen, krijg ik eigenlijk helemaal geen vervelende opmerkingen meer
            ‘Das een mooie Fiat buurman’ :mrgreen:

Ook ik bezit en rijd al meer als 30 jaar Porsche 911 :driver:
              In de beginjaren was een 911 nog iets aparts, je zag ze nog niet echt veel.
              Dat is nu wel anders maar als ik de GT3RS mee neem is het nog wel een “nekkendraaier” en wijzen veel jongetjes hem na :lekker:
              En i.d.d. veel raampjes gaan open en duimpjes omhoog.
              Als ondernemer had je wel eens klanten die wat achter bleven met hun betalingen en nam dan de 911 mee 😀
              Je had gelijk een gespreksonderwerp en melde vaak dat ik hem weg moest doen daar de betalingen uit bleven van de klant en het “ijs was dan snel gebroken” :mrgreen:

Langs de weg krijg ik nooit slechte reacties, enkel ruitjes die zakken, duim omhoog etc… en als ze es willen spelen doe ik graag mee :driver:

In mijn gezicht hier id streek krijg ik ook nooit slechte reacties, maar kweet maar al te goed dat ze er met hopen zijn achter men rug, ma tis gelukkig nen breden dus ik laat ze maar doen…
                Nu en dan hoor ik via via ook es dat er enen zegt “da’s tenminsten enen die zijne Porsche gebruikt voor wat hij dient” haha dus tzijn nie allemaal slechte :happydance:

-edit- onlangs verkocht hier iemand zen 996 GT3 omwille van de aandacht en blikken die de wagen trekt overal… dat vind ik toch echt jammer!

Ik ben reeds 30 jaar Porsche rijder,nooit commentaar gehad.

[quote=”PatrickB” post=183103]

Wij rijden Porsche ‘Deal with it!'[/quote]

adNGeAM_460sa_v1.gif

[quote=”DucDirk” post=183101][quote=”Mushroom” post=183083]Ik krijg pas jaloerse blikken als ik uitstap 8) :engeltje: :first:[/quote]
                      😀 😀 😀

Ik krijg pas jaloerse blikken als mijn madam uitstapt !
                      8) 8) 8)[/quote]
                      Game, set & match! :first:

Eigenlijk quasi geen last van. Ik rijd dan ook maar met een 996 cabrio. Vorig weekend wandelingetje gemaakt in een kleine kustgemeente waar nogal wat “leuke” wagens rondbollen. Ik heb er echt op gelet en moet vaststellen dat naar een Porsche geen hond omkijkt. (behalve dan mss een knaloranje GT3) De Ferrari’s, Astons, Lambo’s die krijgen pas blikken (vaak jaloerse) en negatieve commentaar. (die rijdt zeker met de …. van papa enz…) Ook hier in het Kempisch dorpje geen commentaar, behoudens een grapje links & rechts. Iedereen weet nu toch stilaan dat je voor een appel en een ei met een P kan rijden.

Waar ik mij persoonlijk tegenwoordig aan erger zijn de gepersonaliseerde platen. Een Lambo met als plaat POLICE vind ik wel een heel goeie, maar een nieuwe Range met als plaat TESS is te belachelijk voor woorden. Wie heeft daar nu een boodschap aan dat de bestuurster de naam TESS draagt ?

Toen ik de 968 kocht ging het nog wel, maar nu met de 993 wordt er toch wel wat geroddelt…
                          Maar goed de meesten zien het verschil nog niet eens.
                          Hoe…had jij niet een blauwe???? :bounce: :bounce:
                          Breng ze dan ook graag in verwarring door de ene keer met de 993 en de andere keer met de 968 te komen…dan weten ze het helemaal niet meer.
                          Ze denken er niet aan dat ik er wel eens meer dan één zou kunnen hebben :happy: :happy: :happy: :happy:
                          Vraag me af wat ze gaan zeggen als de NSU af gaat zijn

[quote=”patrickvb” post=183047]
                            Ik heb het hier al eerder aangehaald: de vrouw van een bevriend koppel kondigt ons bij anderen steevast aan als Porsche rijders. De relevantie hiervan is 0,00
                            En toch kan zij het blijkbaar niet laten. :bounce:
                            [/quote]

Dat klinkt erg herkenbaar …
                            8)

[quote=”luc993cabrio” post=183078]Nergens geen last van negatieve reacties en zou mij er ook geen zak van aantrekken indien dit wel zou gebeuren :what: :what: :what:[/quote]
                              8) 8) 8)
                              :applaus: :applaus: :applaus:

[quote=”Sensa911″ post=183074]
                                Maar eigenlijk als ze het te weten komen : “ze kunnen allemaal mijn kl*ten kussen” uit een geweldig liedje van Bart Peeters : In de plooi
                                [/quote]

Ben totaal géén fan van Bart Peeters, om het met een serieus understatement te zeggen, maar voor deze ene keer geef ik hem wel gelijk !
                                :music:

tuurlijk weten we wie de beste band ooit was/is: Fleetwood Mac
                                  No doubt about that!!!!!!

:relaxman: :music:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 104)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.