Just a piece of art I created…

Home Forum Zeverhoekje Just a piece of art I created…

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Men neme…
      Een goeie cartoon:
      kreepy20kat20strip20149.jpg

Men zoekt een mooie foto van alle P’s tot nu toe gehad, piepschuim letters, en een waanzinnig mooie foto met een hoge resolutie:
      2012-09-2622.21.15.jpg

Men spuit de piepschuim letters rood, men bewerkt de 4 foto’s en voegt de tekst uit de hierboven genoemde cartoon toe om ze vervolgens op canvas te laten printen, men laat de mooiste foto afprinten op fotobehang, men flikkert dat tegen de muur en dit is dan ‘t resultaat:
      2012-09-3002.07.23.jpg

Bedankt nog aan de fotografen die deze pics geleverd hebben, en aan Ben om de vogelpoep van de reflector te photoshoppen 😉

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 128)
      • Got it! Maareuh… Van een postzegel een billboard maken is wel heel extreem. We’ll see what the man can do!

Indien jouw emailadres nog hetzelfde is zou je moeten een email ontvangen hebben van mijn vriendin! :respect2: :first:
          Thx!!

Stuur maar naar mij, Mush, dan laat ik de Patrick daar op los. Die heeft daar goede tooltjes voor.

Dat kan feitelijk niet met behoud van kwaliteit, zie het als een druppel verf die je over een groter oppervlak wil uitsmeren dan er dekking is… 🙁

Dames 8)
                Voor een projectje zou ik een foto digitaal willen laten opblazen in resolutie. Is er iemand hier die dat kan? :hail:
                Thx!!

mooi gemaakt

[quote=”john.beton.” post=144613]:shock: prijzen en info HIER[/quote]

6000 euro voor een 1:8 uitvoering van de 918 Spyder 🙄

😯 prijzen en info HIER

[quote=”Mushroom” post=144494]:relaxman:
                        Die “boekenplank” zal ook niet voor niks zijn vrees ik :?[/quote]

€3k+ :mrgreen:

Mijn gebuur is naar de Iaa in Frankfurt geweest en had een brochure mee waarin deze spullen stonden .
                          Ik heb al uren zitten kijken naar al dat moois . :lekker:

:relaxman:
                            Die “boekenplank” zal ook niet voor niks zijn vrees ik 😕

Awel ik ben al een tijd op zoek naar die stoel maar ben nog nergens een nummer of een website tegengekomen. Iemand een idee?

Edit: meer info gevonden. Kostprijs: €4100 :bounce:

is er nog een hoekje vrij voor een originele boekenplank met -steun en een topgear style bureaustoel?

Attachments:
                                • porsche-boekenplak-spoiler-01_2013-10-02.jpg
                                • porsche-bureaustoel_03_2013-10-02.jpg

Prachtige garage :applaus: :applaus:

het ziet er goed uit :coolness: :salut:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 128)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.