Just a piece of art I created…

Home Forum Zeverhoekje Just a piece of art I created…

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Men neme…
      Een goeie cartoon:
      kreepy20kat20strip20149.jpg

Men zoekt een mooie foto van alle P’s tot nu toe gehad, piepschuim letters, en een waanzinnig mooie foto met een hoge resolutie:
      2012-09-2622.21.15.jpg

Men spuit de piepschuim letters rood, men bewerkt de 4 foto’s en voegt de tekst uit de hierboven genoemde cartoon toe om ze vervolgens op canvas te laten printen, men laat de mooiste foto afprinten op fotobehang, men flikkert dat tegen de muur en dit is dan ‘t resultaat:
      2012-09-3002.07.23.jpg

Bedankt nog aan de fotografen die deze pics geleverd hebben, en aan Ben om de vogelpoep van de reflector te photoshoppen 😉

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 128)
      • @Gette

Is dat dan op vinyl dat men print ?

+- kostprijs voor 5B en 3H ?

Denk dat de oplossing van Mushroom aantrekkelijker in prijs is.

Voor de mensen die interesse hebben om ook een mooie garage etc. te maken….

Er zijn in Belgie verschillende grote drukkers die deze Océ Arizona reeks van ons staan hebben voor particulier gebruik ! Even zoeken via hoehel.

Even een voorsmaakje wat we kunnen drukken op……. bijna alles :up:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=x7HAVcxuq3I[/video]

:respect2: :respect2: :respect2:

Al ne keer proberen kan geen kwaad hé? :sarcastisch :mrgreen: :engeltje:

:up: +1

Mush ik wil er met plezier een andere Jubi bijzetten . :applaus: 😉

XXX

Het zaadje is geplaatst :applaus:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=138330]Volgende RLC in de Mush zijn garage! :relaxman:
                      Poort open, plein afhuren en vol Porsches zetten, afspraak maken met kroeg in de buurt voor het gepaste terrasje…
                      Moet lukken, als je zulke interieurontwerpen :hail: kan bedenken is een RLC peanuts :think:[/quote]

Wie weet…
                      Misschien met de levering van de Jubi…
                      We zien wel, ik beloof nog niks :popcorn:

PB

Dat is een idee se ! :first: :relaxman: :first:

XXX

Volgende RLC in de Mush zijn garage! :relaxman:
                          Poort open, plein afhuren en vol Porsches zetten, afspraak maken met kroeg in de buurt voor het gepaste terrasje…
                          Moet lukken, als je zulke interieurontwerpen :hail: kan bedenken is een RLC peanuts :think:

Ik ben dan eens benieuwd naar het resultaat, maar het gaat allesinds knap worden! :mrgreen:
                            Leuke site ook, en heel betaalbaar. 😯 :up:

Vloerverwarming ligt in het woongedeelte :first:
                              Dit stuk is volledig apart en van plafond niet hoog genoeg om de extra 20 cm voor vloerverwarming te hebben. Daarbovenop is de vloer van ‘t eerste verdiep niet sterk genoeg om dat gewicht te dragen, anders: vloerverwarming all the way :up: Maar troost u, ‘t zijn geen gewone witte paneelradiatoren die er komen :coolness:
                              Het ene stuk vloer ligt hoger dan het bestaande stuk + het loopt ook nog eens schuin naar elkaar. ‘t Was dus ofwel het bestaande stuk (een polybeton van 3 jaar oud) uitbreken, ofwel doen zoals ik het nu gedaan heb 😉
                              Het fotobehang komt van http://www.repro.nl
                              Fotooke uploaden en huppa… :coolness:

Dit is nog maar ‘t begin, er komt nog één en ander :engeltje:

Prachtig :up:
                                Zou ik wel in de living willen hangen :happydance: maar dat gaat the boss wss weer niet zo leuk vinden 😐

XXX

Bart, :respekt: man gij zijt een echte artiest in de echte betekenis van ‘t woord. Copyright al aangevraagd? 😯

Ge hebt gerenoveerd, had vloerverwarming gelegd! :bounce:

(dit is dan weer mijn beroepsmisvorming… :roll:)

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 128)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.