k hem hem…

Home Forum Stel jezelf even voor ! k hem hem…

• Maker
    Discussie
  • Nooit gedacht dat ik op 50j leeftijd nog me zo gelukkig als een kind kon voelen… Heb vandaag na veel wikken en wegen mene eerste 911 gekocht. T’is gebeurd, ene grijze 996 C4 van 1999 met de opties die ik wilde.(Schuifdak, Xenon, sportzetels,PCM,…) Wagen is volledig origineel en laatste groot onderhoud gehad bij garage Bulen. Redelijk veel geld ervoor betaald, maar heb er vertrouwen in dat hij zijn geld waard is…. Time will tell… In elk geval, kijk ernaar uit om er mee te rijden!

Groetjes
    Patrick

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
    • proficiat met de aankoop.
      Ik ben ook de 50 voorbij en kocht mij na 4 lotussen ook eentje
      een 997S (2011) pdk full option.

Van harte welkom . :applaus:

En ik maar denken als 2e helft 40’ér, misschien wordt ik te oud voor zo’n apparaat, maar het begint dus pas op d’n 50ste, heb me weer voor niks zorgen gemaakt, dan kunnen we nog met gerust hart een tijdje doorsturen … :driver:

Welkom en proficiat!

uiteraard gaar foto’s….

Welkom en proficiat. :applaus:

Den deze had zich ook ne Porsche voor zijn 50ste beloofd, maar was er een jaartje vroeger. :happydance:

[quote=”Peter_Targa_84″ post=134498]Ah, nog een 50+er die eindelijk een P gekocht heeft, Join the Club en véél plezier ermee :relaxman:[/quote]

Ik denk dat we een Club kunnen oprichten met forummers 50+ die voor ‘t eerst een P gekocht hebben op 50-jarige leeftijd. Indeed, join the club. :relaxman:

“Nooit gedacht dat ik op 50j leeftijd nog me zo gelukkig als een kind kon voelen… ”

Daar heb ik nog geen ervaring mee, maar dat lijkt me wel. Proficiat en geluk met je nieuwe liefde, dat het een voorspoedig huwelijk mag worden! :relaxman:

Welkom en veel aangename en veilige kilometers gewenst met de 996 :drink:

XXX

Ah, nog een 50+er die eindelijk een P gekocht heeft, Join the Club en véél plezier ermee :relaxman:

Benvenuti Patrice,

Veel geld voor een voertuig betalen is relatief. Het gaat hem er om hoe goed het voor jou voelt.
                        Ik zeg altijd : wat is een diamant waard ??? Wat men er voor geeft; MAAR, het blijft een diamant.

Veel plezier met je *porsche
                        Ciao,
                        Luc

Welkom,
                          Fototjes misschien ????
                          Vinden we altijd leuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Welkom Patrick ,

Veel plezier met je nieuwe *porsche ! :driver:

Hi Patrick, welkom hier en proficiat met de aankoop!
                              Men moet altijd een beetje kind kunnen blijven, dan heb je steeds iets om naar uit te kijken :up:

Wim

Gefeliciteerd met de aankoop, en veel :driver: genot.

Welkom op het forum en gefeliciteerd met de aankoop! :driver:
                                  Wij zijn natuurlijk wel benieuwd en dus zien we graag wat foto’s 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.