K-Jetronic manual voor Porsche

Home Forum Porsche Links K-Jetronic manual voor Porsche

• Maker
    Discussie

• F

Deze kwam ik toevallig tegen en bevat zeer uitgebreide info over het K-Jetronic systeem dat vroeger werd toegepast in verschillende Porsche-modellen. Lijkt me een hoop nuttige info te bevatten voor zij die er ooit eens aan moeten sleutelen.
      Ik weet niet of het forum een speciale ‘boekenkast’ heeft voor dergelijke bestanden? Anders moeten de moderatoren het maar even verplaatsen in de juiste categorie.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • F

Aan zo’n 3.2 hoef je niet te sleutelen hé. Die blijven gewoon rijden :drink:
        De 500SL is eens een uitdaging hé. Ondertussen heb ik al wat meer info gevonden en heb ik heel het inlaatsysteem incl. KE-Jetronic eruit liggen om alle pakkingen te vervangen. Zal binnenkort nog wel eens een foto posten.

Oeps, ik kan goed geloven dat je op zoek bent naar wat technische uitleg hierover :popcorn:
          Succes ermee. En als je het even niet meer ziet zitten kan je nog altijd aan de P sleutelen.
          Lijkt mij iets onderhoudsvriendelijker , of het moest de macht der gewoonte zijn :coolness:

XXX

Lijkt een redelijk gevuld plekje daar ‘under the hood’ :engeltje:

F

Geen probleem. Kwam er toevallig bij uit aangezien ik op zoek ben naar voertuigspecifieke info van de KE-Jetronic van m’n MB. Daar heb ik helaas dan weer weinig over gevonden. :popcorn:

Om je een idee te geven hoe het er bij zo’n MB uit ziet (is trouwens niet mijn motor want die blinkt helaas nog niet zo):

XXX

Thanks, prima link !

:up: Prima info!
                  Heb deze al eens van python gekregen toen ik op zoek was naar een vacuumlek in de mijne.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.