Kart After Work – 18/10/2017

Home Forum Porsche Uitstappen Kart After Work – 18/10/2017

• Maker
    Discussie
  • Vandaag vernam ik dat 2 medeforummers morgen ook even willen ontstressen na het werk op het outdoor kartcircuit van Genk.

Het mooie weer in acht genomen leek mij dat een leuk idee om dit hier alsnog even op het PFB te smijten.
    Het is natuurlijk kort dag , maar iedereen die nog zin heeft om ook deel te nemen en een gaatje vrij heeft in zijn drukke agenda,
    voel u vrij om ook deel te nemen of een pintje te komen drinken.

Praktisch :

Karten in sessies van telkens 15 min op het 1360m lange outdoor CIK-circuit.
    Tussen 18u en 20u dient u zich aan te melden en te betalen volgens het principe : ‘die eerst komt, eerst maalt’.
    Geen reservaties mogelijk.
    Maximaal rijden er 41 karts per sessie.
    28€ voor 1 sessie topsensatie.

De eerste sessies rijden om 19u en de laatste vertrekt om 20u40.

Ook altijd welkom om voor , tijdens en na de sessies iets te komen drinken of een hapje te eten (keuken open tot 20u) .

Waar :

Karting Genk
    Damstraat 1
    3600 Genk

Graag een seintje als je wil deelnemen zodat we eventueel samen kunnen rijden in een PFB-sessie :driver:

PFB-deelnemers :
    – bccars
    – Rollie
    – TGeert
    – ….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • @ T Geert : blij om te horen dat ie wee aan de beterhand hand is ; toen we de rit van Alken naar Kiewit hebben gedaan , ben ik met hem meegereden in zijn P 996 . ik heb het verhaal toen te horen gekregen

doe Patrick de groeten van mij

@ Harley G : Hij werd nog geen jaar geleden door het noodlot getroffen. Als een wonder der natuur uit een zeer diep dal gekropen (10% kans op geslaagde ingreep, 2% kans op genezing) , de ziekte overwonnen en ondanks alles, supergemotiveerd, verslaat hij ons tijdens het karten :respect2:
        Respect voor de inzet en motivatie.
        Dank aan de wetenschap ( en de engelbewaarder )

Die kennen we! Goed om te lezen dat hij zo goed is.

Klopt volledig Zuff.
            Deze “Stig” is een echte Porsche liefhebber en heeft een 997 Turbo en daarbij een 996 als daily. :coolness:
            Hij doet al jaren mee aan de PFB-events :driver: :drink: , maar heeft geen PFB-account. :bounce:

Ik weet het niet Zuff, het was de eerste keer dat ik deze “stig” ontmoet heb denk ik. Ik denk zelfs niet dat het een forummer is, of dat ie uberhaupt (nog) Porsche rijdt ? Maakte niet veel uit, hij heeft ons allemaal naar huis gereden 🙂

De Stig op de foto ; rijdt hij met een zwarte 997 turbo cabrio in het weekend ? en soms met een 996 coupé ?

klopt , waarschijnlijk te geconcentreerd naar de 3 Norma’s aan het kijken tijdens de Belcar 8) 8) 8) .
                  Als ik naar Zolder circuit ga, is het om naar een koers te kijken hé BCC , niet om verdere weekplanning te bespreken : case closed!

Je stond er bij op Zolder toen we het erover hadden !

tja 8) 8) 8) , als je niet elke dag het P forum opent , mis je wel eens een leuk evenement, temeer daar mijn rugklachten van afgelopen zondag volledig verdwenen waren.
                      Thanks to Rollie en BCCars om mij tijdig te verwittigen hetzij per sms, hetzij per email :coolness: :coolness:

Zeer toffe avond, voor herhaling vatbaar ! De mistery guest was niemand minder dan de The Stig himself, maar dat mochten we niet verklapen, ssssssst, dus hou het stil.

Miljaar hé zat rond 18 u in Maasmechelen te laat gelezen :bounce: :bounce:

Het was toffe avond met een leuk weerzien van enkele forummers. :up: :up:

Op het circuit waren we gewaagd aan elkaar en was het bij momenten echt ‘close racing’.
                            Het ging er hard (en soms onverhard :happy: ) aan toe en we streden allen voor de eerste plaats.
                            No gentlemen’s driving allowed :mrgreen: :driver: :mrgreen:

Hier de uitslag van het PFB-wedstrijdje :
                            1. mystery guest
                            2. bccars
                            3. rollie
                            4. Tgeert
                            5. deepee

GenkKartAfterWork1.jpg

GenkKartAfterWork2.jpg

GenkKartAfterWork3.jpg

GenkKartAfterWork4.jpg

net terug van de Kart te Genk, fijn de mannen nog eens allemaal te zien… :up: :up:
                              Foto’s zijn gemaakt dus die zullen zeker wel volgen… :driver:

Zie maar dat je hem kan bijhouden!

Verslagje met foto’s is wel het minste vind ik… :popcorn:

@ Drip : ik wil best uw zitje op voorhand betalen en we rijden om 20u of later ?

Als ik nu naar buiten kijk :coolness: :coolness:
                                  Zeker niet slecht voor mid oktober.

Onze Xander is er al helemaal klaar voor :

XanderkartingZolder151017.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.