Ken je me of ken je me niet ;)

Home Forum Zeverhoekje Ken je me of ken je me niet ;)

• Maker
    Discussie
  • [quote=”RSR”:3fx2wsp7]Door het feit dat ik er niet kan bij zijn 🙁 ben ik er zeker van dat het leuk zal worden, en zeker als je weet dat onze Koen een krak is in de beste ritten te organiseren en voor het goede eten te zorgen.
    Doe het goed morgen mensen en denk er aan geen brokken rijden 8)

Luc[/quote]

Luc, echt spijtig , we hebben mekaar 15 jaar niet meer gezien (denk zelfs langer) en ik zag er naar uit je nog is te zien.

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • [quote=”RSR”:4rhwhqfa][quote=”993S”:4rhwhqfa][quote=”RSR”:4rhwhqfa]Door het feit dat ik er niet kan bij zijn 🙁 ben ik er zeker van dat het leuk zal worden, en zeker als je weet dat onze Koen een krak is in de beste ritten te organiseren en voor het goede eten te zorgen.

Luc[/quote]

Luc, echt spijtig , we hebben mekaar 15 jaar niet meer gezien (denk zelfs langer) en ik zag er naar uit je nog is te zien.[/quote]

15 jaar ?? oei dat is al lang, maar van waar ken je me dan of beter wie ben jij dan wel ?[/quote]

Mijn naam is Denis en ik werkte toen bij een leverancier van jou in de verkoop. Je kwam toen dikwijls je materiaal bij ‘ons’ afhalen.
      Weet je het nu ? 😉

[quote=”993S”:1pnhylej][quote=”RSR”:1pnhylej]Door het feit dat ik er niet kan bij zijn 🙁 ben ik er zeker van dat het leuk zal worden, en zeker als je weet dat onze Koen een krak is in de beste ritten te organiseren en voor het goede eten te zorgen.

Luc[/quote]

Luc, echt spijtig , we hebben mekaar 15 jaar niet meer gezien (denk zelfs langer) en ik zag er naar uit je nog is te zien.[/quote]

15 jaar ?? oei dat is al lang, maar van waar ken je me dan of beter wie ben jij dan wel ?

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.