Kenotek uitverkoop

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Kenotek uitverkoop

• Maker
    Discussie

• Geert Silverans
    Deelnemer

Vandaag bij mijn lokaal Bosch Service center geweest en ze zijn daar hun stock van KENOTEK producten aan het liquideren. Ze gaan dit gamma niet meer volgen en alles moet snel buiten… 3 Producten naar keuze voor maar 10 euro zonder BTW !!!

Ik heb alvast mijn voorraad ingedaan :relaxman:

Waar; Sergoyne in Wolvertem. Website

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • Hm, die discussie gaan we niet beginnen, hé Wim :coolness:

Wim

[quote=”Harley G” post=185631] blijkbaar maar open tot 12h op zaterdag :think:[/quote]

Zelfstandigen hebben ook recht op een vrij weekend hoor. :mrgreen:

Ben ook supercontent van kenotek

Stond er vanmiddag voor een gesloten poort :bounce: blijkbaar maar open tot 12h op zaterdag :think:

ik was ook met kenotek….top

Wim

Wij werken vanaf het begin al met Kenotek, superproducten. 💡

Denk dat daar inderdaad het schoentje wringt, de bekentheid…..
                    Ken en gebruik deze producten niet en werk idd met Meguiar’s, Chemical Guys, Smartwax en Iron-X…

En waarom zeg jij dat niet eerder? :sarcastisch 😀
                      Adressen, actievoorwaarden,… alles hier neerschrijven! :mrgreen:

Ik weet ook niet waarom je niet zou verder gaan met Kenotek, zijn super producten. :up:
                      Misschien minder bekend bij het publiek dan bijv. een Meguiars?

Weet niet wat er gaande is, maar ken er verschillende die met Kenotek stoppen om over te stappen naar andere merken…..

Net even gebeld: Ruitenreiniger, insectenspray is al allemaal op. 🙁

Dus ik ga me de rit van 250km besparen.

Voor degene die nog willen gaan: Velgenreiniger en shampoo was er nog voldoende. :up:

Zal er straks eens langsrijden, se :driver:

Ik zal alles opkopen en dan voor 15 euro de fles naar u opsturen…… 😛

Allen daarheen! 😀
                                Hmm… Hoewel het 250km rijden is, zie ik het misschien wel zitten om naar daar te rijden… :think:
                                Stond er nog veel?

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.