Kent er iemand deze?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Kent er iemand deze?

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • Wat bedoel je met “vertrouw het zaakje niet” ?
      Die zwarte boxster heeft geen airco; slechte zaak bij wederverkoop in dit type voertuigen.

Autohandel Olivier mag z’n Boxster houden.
        Ik vertrouw dit zaakje niet voor 100%.
        We zijn vanmiddag eens tot in Berlare gereden bij Evoluzione Motors.
        Daar stond een zwarte Boxster uit 2000 in de toonzaal.
        Resultaat,ikke direkt verliefd natuurlijk.
        Maandag word de carpas aangevraagd.
        Eens die binnen is kan er naar de keuring gereden worden,en als alles volgens plan verloopt zal ie vrijdag of zaterdag geleverd kunnen worden.
        Het beloofd een lange week te worden.
        Ik heb vlug nog een faar fotokes genomen.(t’is er dan ook naar)
        http://s51.photobucket.com/albums/f383/Rott-31/onze%20Boxster/?action=view&slideshow=true

S2

Weet die handelaar zijn, wist alleen niet dat hij ook wagens uit het duurdere segment aanbood. Dat zal alleszins nog maar sinds kort zijn vermoed ik, of misschien eenmalig ergens een lot kunnen opkopen.

Deze Boxster staat bij autohandel Ollivier,op de grote baan Gent/Lokeren
            (Denen)
            Hier staan vier Boxsters en twee Carrera’s.
            De zaak is enkel open van 18.00 tot 19.00 en in het weekend gesloten.
            Ik heb voor morgen (zaterdag) een afspraak,maar ik moet nog eens terug bellen voor het juiste uur.
            Ik wil de wagens eens in het daglicht zien.

S2

Ik woon in Lochristi, maar heb deze auto nog nooit gezien. (En ik let toch op de Porsches die ik tegen kom 🙂 )

Staat hij Particulier of bij een handelaar?

Heb een Boxster S gehad in die kleur; sealgrau.
                Is 1 vd mooiste kleuren…..maar die lelijke oranje pinkers toch, brrr…

Anoniem

Ikke niet, maar ik vind het wel een heel mooie kleur !

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.