Kerstboom lichtjes na starten… help

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman Kerstboom lichtjes na starten… help

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • nog steeds 200. Vandaar vermoed ik dat het in dubai verplicht was en het zo geprogrammeerd is.

Ik heb de CR Max binnen gekregen en enkele foutcodes op gelost. Niets ernstig, een lampje stuk en zo. Ook Abs alarm gereset was geen probleem. Achteraf ervaren dat enkel de negatieve pool van de batterij afkoppelen voorkomt dat het ABS alarm op komt.
        Ik heb gezocht om het alarm van de gordels uit te schakelen omadt ik vermoed dat hetzelfde signaal gebruikt wordt voor het snelheidsalarm maar kan dat niet zo snel vinden. Waarschijnlijk is mijn CR max daarvoor wat te min is. Kent iemand een adres waar er meer kan uitgelezen worden en eventueel aan gepast?

Ik heb via Rennlist contact gehad met enkele porsche fans in de UAE. Het 120 km/h alarm is daar dus verplicht. Volgens hen kan het enkel uit geschakeld worden via PIWIS of door andere software te laden bijvoorbeeld van europese wagens. Kan iemand me aangeven waar ik voor de PIWIS wijziging terecht kan? Iemand die daar dus mee kan werken en er een beetje in thuis is.
          Groet, Bart

piwis heeft men enkel bij de officiele dealerships.

Alarm is ondertussen uit geschakeld door een lokale nevenimporteur. Groet, Bart

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.