Kerstdrink 23 December Bar Du Port

Home Forum Porsche Uitstappen Kerstdrink 23 December Bar Du Port

• Maker
    Discussie
  • Naar aanleiding van de feestdagen en het einde van het jaar stel ik voor om nog eens bijeen te komen en iets te drinken. :drink: :drink:

Wie: Iedereen is welkom

Adres : Bar Du Port, Napoleonkaai in Antwerpen

time : 19u30 tot ……..

– Vankerchove
    – PDS

wie maakt de lijst nog langer 😆

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
    • Ik kom misschien ook wel af, maar is nog niet zeker

Is het mogelijk om mijn P naast dat arrogante ventje :happy: te parkeren ???

dus de voorlopige lijst 😆

– vankerchove
          – PDS
          – Drup en Drip
          – Bccars
          – Ive
          – Bompa laweit :happy:

nog volk ?

Ik heb mij ingehouden…mijn “functie” als moderator respecterende :happy: :happy:

[quote=”PDS” post=224448]
              Jij beseft toch dat ik volgens de plaatselijke buurman een zéér arrogante klootzak ben omdat ik daar steeds ga staan :loser:
              [/quote]

Oh, man man, da’s gewoon een open goal … wie gaat ’em binnenkoppen ?

PDS

voila de Walter komt ! staat genoteerd :first:

Ga daar ook mijn best voor doen , de laatste keer kon ik niet wegens ziek . :puke:

XXX

:first: — 😀 😀 😀

Ive

Ge wint al op voorhand Drip. Ik kan helaas pas tegen 22:30 daar zijn. Sta met de late pff :salut:
                      Mààr, ge zult me er wel zien aankomen lol

XXX

Ive, PDS heeft wel gelijk hé da’s DE plaats om te gaan staan.
                        Om ter eerst????

Ive

hahaha, heb ik vorige keer gezien. Stonden er al snel 3 of 4 hé.
                          Maar geen nood ze, ik vind altijd wel een plaatsje voor mijne “kleine” :happydance:

PDS

Ik zal mijn best doen om daar plaats te houden ! :wtf:
                            Jij beseft toch dat ik volgens de plaatselijke buurman een zéér arrogante klootzak ben omdat ik daar steeds ga staan :loser:
                            Je mag daar niet parkeren, maar je maakt wel ne goeie entree als je dat wel doet 😆

Ive

Deze keer kom ‘k ni met de BMW hé PDS, dus hopelijk nog plaats voor de deur :salut:

PDS

Super tof :drink:

Het zal weer leuk worden 😀

Ive

Ik kom ook nog af, helaas na mijne late, dus ten vroegste tegen 22:30 en alleen dan :wtf:
                                  Laat nog wat over voor mij hé mannen :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.