Kerstdrink 23 December Bar Du Port

Home Forum Porsche Uitstappen Kerstdrink 23 December Bar Du Port

• Maker
    Discussie
  • Naar aanleiding van de feestdagen en het einde van het jaar stel ik voor om nog eens bijeen te komen en iets te drinken. :drink: :drink:

Wie: Iedereen is welkom

Adres : Bar Du Port, Napoleonkaai in Antwerpen

time : 19u30 tot ……..

– Vankerchove
    – PDS

wie maakt de lijst nog langer 😆

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
    • Ik kom misschien ook wel af, maar is nog niet zeker

0

Is het mogelijk om mijn P naast dat arrogante ventje :happy: te parkeren ???

0

dus de voorlopige lijst 😆

– vankerchove
          – PDS
          – Drup en Drip
          – Bccars
          – Ive
          – Bompa laweit :happy:

nog volk ?

0

Ik heb mij ingehouden…mijn “functie” als moderator respecterende :happy: :happy:

0

[quote=”PDS” post=224448]
              Jij beseft toch dat ik volgens de plaatselijke buurman een zéér arrogante klootzak ben omdat ik daar steeds ga staan :loser:
              [/quote]

Oh, man man, da’s gewoon een open goal … wie gaat ’em binnenkoppen ?

0
              PDS

voila de Walter komt ! staat genoteerd :first:

0

Ga daar ook mijn best voor doen , de laatste keer kon ik niet wegens ziek . :puke:

0
                  XXX

:first: — 😀 😀 😀

0
                    Ive

Ge wint al op voorhand Drip. Ik kan helaas pas tegen 22:30 daar zijn. Sta met de late pff :salut:
                      Mààr, ge zult me er wel zien aankomen lol

0
                      XXX

Ive, PDS heeft wel gelijk hé da’s DE plaats om te gaan staan.
                        Om ter eerst????

0
                        Ive

hahaha, heb ik vorige keer gezien. Stonden er al snel 3 of 4 hé.
                          Maar geen nood ze, ik vind altijd wel een plaatsje voor mijne “kleine” :happydance:

0
                          PDS

Ik zal mijn best doen om daar plaats te houden ! :wtf:
                            Jij beseft toch dat ik volgens de plaatselijke buurman een zéér arrogante klootzak ben omdat ik daar steeds ga staan :loser:
                            Je mag daar niet parkeren, maar je maakt wel ne goeie entree als je dat wel doet 😆

0
                            Ive

Deze keer kom ‘k ni met de BMW hé PDS, dus hopelijk nog plaats voor de deur :salut:

0
                              PDS

Super tof :drink:

Het zal weer leuk worden 😀

0
                                Ive

Ik kom ook nog af, helaas na mijne late, dus ten vroegste tegen 22:30 en alleen dan :wtf:
                                  Laat nog wat over voor mij hé mannen :respect2:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.