keuze 911

• Maker
    Discussie

• B @ssie
    Deelnemer

Beste forumleden.
      Eerst en vooral proficiat met het fantastisch forum.
      Dus ik ben nieuw zins vandaag en wil dat jullie mij een beetje thuis brengen in de Porsche wereld. 😀

Ik ben op zoek naar 911 oldtimer maar in degelijke staat.
      Heb al 2 redelijke modelen zien staan dus nu aan jullie wat je ervan denkt.
      Hier mijn eerste keuze
      porsche carrera 911 – 2,7 cc BJ 77
      motor in zeer goede staat
      carosserie – wat krassen
      rijdt zeer goed
      vraagprijs 13500€

Wat denken jullie ervan en wat zijn jullie opmerkingen.
      Naar wat moet ik kijken als ik naar deze wagens ga gaan kijken.

Mijn 2de keuze
      Deze prachtige porsche 911 3.0 sc is van 1981 en heeft 166000 km.
      De wagen is uitgerust met het type B motor, dus 204pk.
      De wagen zit vol opties; een lederen interieur,cd speler met wisselaar, elektrische ramen, automatisch schuifdak enz …
      Wagen is altijd goed onderhouden en draait dus tiptop.

Gaat weg wegens tijd -en plaatsgebrek.
      Ik heb ook nog een reserve set banden liggen (17inch cup velgen, met hagelnieuwe pirelli p zero’s op, waarde +- € 2000,00), deze krijgt de koper er gratis bij.
      vraagprijs 15000€

Wat vinden jullie ervan. Wat zijn jullie opmerkingen
      Naar wat moet ik kijken als ik naar de wagens ga gaan kijken??

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 66)
      • 1988 964 carrera4
        1990 964 carrera 2

…ha ja ,en een 964 is een 911 hoor.Dat is het model da je zoekt ,maar dan met de afgeronde bumpers,denk circa vanaf 1991 gelanceerd.
          grtz.
          Pascal911

Ook goede keuze,als je ,naar mijn mening ,maar van die porsches met carburators afblijft,want dat is een grote merde ,van horen zegge hè :mrgreen: ,denk vanaf 1978 dat je goed zit.
            grtz,pascal911

Gewoon rustig door blijven zoeken…. 😉

Nee nee ik ga voor een echte 911 sc uit de jaren ’80 al moet ik nog wat bij sparen.
                Maar er komt ene op mijne hof 🙄
                Ze zijn zo mooie jong om naar te kijken laat staan om mee te rijden.
                Nog nooit met gereden dus kan zijn als ik er eenmaal mee heb gereden dat ik zeker verkocht ben.
                http://www.youtube.com/watch?v=YAgCe5FjTiA

Hallo,
                  na al je argumenten gelezen te hebben ,denk ik dat jij beter voor een 964 gaat, dus een kleine 5000euro bijsparen maateke :mrgreen:

Grtz,
                  pascal911

Passingen van linkerdeur en motorkap niet goed… 😕 shock:

Klopt . In 1979 zou het 180 moeten zijn .
                      Pas van 1981 tot 1983 hadden de SC’s 204pk

1979 – 204 pk!

Inderdaad geen misse auto op het eerste zicht, al is de prijs wel laag als de kilometerstand werkelijk correct is. Al zou mij dit zeker niet tegenhouden om naar de wagen te gaan kijken. Kilometerstand is niet alles, gewoon iemand meenemen die er iets van kent.

Ziet er leuk uit , doch de kilomterstand geloof ik pas als die echt goed gedocumenterd is .
                            122.000km op 30 jaar is 4000km per jaar .
                            Extreem laag imho

Spijtig………maar mijn vrouwtje zit kleur niet zo graag. Dat geel en de bekleding vind ze afgrijselijk( tja dat zijn nu eenmaal vrouwen hé)

Dit staat haar veel meer aan
                              http://www.kapaza.be/Autos/Porsche/2198 … coupe.html

[quote=”AutosDekens”:20g33i2o]Inderdaad, de Swa heeft de wagen bij mij gekocht.[/quote]

Ah zo , ja zover had ik niet gekeken .
                                Maar zoals eerder gemeld (en nu bevestigd) was ik zeker dat de wagen in orde moest zijn (van jou naar Swa of omgekeerd 😉 )

Ik vindt die gele ook zeer mooi. Als die er zo mooi uitziet als het lijkt op foto’s (staat ‘strak’) dan denk ik wel dat dit iets voor u kan zijn.
                                  En als ik hier al de lofbetuigingen hoor van de verkoper dan zit dat ook goed.

De kleur is “Talbot Yellow”, originele kleur van deze wagen en heel apart.
                                    Ook het interieur is heel apart. Kwam onlangs identiek hetzelfde interieur tegen in Amerika, daar vragen ze ongelooflijk veel geld voor deze kleur interieur met dit motief…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 66)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.