- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door .
-
Discussie
-
2 mei 2014 om 16:30
Heb van de week een mooie schaarlift aangeboden gekregen.
Eentje die ooit dienstdeed op keuring station. Ze heeft dus de hydrolische schuifplaten om speling op te zoeken in de ophanging.
Ook heeft ze een lift in de brug zodat je de auto makkelijk met de wielen van de grond kan zetten om snel wielen te wisselen.
Momenteel heb ik een 2 palen brug die lastig is om op te rijden.
Ik moet steeds houten blokken leggen omdat mijn auto’s te laag zijn om over de midden balk te rijden.
Dat is dus lastig en dus werk ik ook dikwijls op een krik en assteun omdat dit sneller werkt, maar dan zit je alweer op de grond.
De schaarlift zou ik makkelijker moeten kunnen op en af rijden nadat ik de oprij plaatjes iets verleng.
Ook zou ik de Porsche dan steeds op deze brug kunnen zetten en omhoog doen.
Zit immers in een ondergrondse garage, je weet maar nooit dat de pompen een keertje falen.
10 cm water heb ik al eens binnen gehad, zonder schade toen maar je weet maar nooit, het kan ook een keertje meer zijn.Zijn er eventueel ook nog nadelen aan zulk een schaarlift?
Ga geen 2 hefbruggen houden 😀
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.