kilometerteller 300 km/h

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 kilometerteller 300 km/h

• Maker
    Discussie
  • weet er iemand of en hoe ik een kilometerteller die hoger gaat dan 260 km/h in mijn 944 turbo ’86 kan installeren, en evt waar je die kan vinden?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Kan die ringen gelijk nergens vinden voor de 928!!! 😕

Weet iemand toevallig link of plaats waar ik die zou kunnen vinden?

Het is al goed!! Gevonden op amerikaanse site…

mvg

[quote=”951 S”:2ikq3lvz]Let wel dat de km-stand zal veranderen bij het inbouwen van een andere teller.[/quote]

Dat moeten we niet hebben 🙄 , dus laat maar zo.. 😆

leo

De turbo S van ’88 en de turbo’s gebouwd na 08/’88 (dus alle 250pk versies) hebben een teller die tot 300km/h gaat. Je moet dus zo’n teller installeren dan behoud je ook de standaard turbo-druk meter die er onder zit. Let wel dat de km-stand zal veranderen bij het inbouwen van een andere teller.

Ga naar http://www.porsche-944.nl/forum

Dan de gebruiker Cor 944 zoeken, op zijn site klikken, daar staat het allemaal mooi en duidelijk beschreven met bijbehorende foto’s

http://www.porsche-944.com en dan bij projecten / aanpassingen
              Daar staat heel erg veel stap voor stap.
              Als je de teller veranderd moet de sensor toch ook anders, anders geeft hij 250 aan terwijl je 200 rijdt ofzo 😕 Hoe zit dat precies?

Groet Leander

Ik denk dat het vrij eenvoudig is , maar zoals boven beschreven , het was al op de 951.

Anoniem

Thanks. En voor de plaatsing: is dat moeilijk, of kan gewoon het glas/plastiek vanvoor weggenomen worden ? Of is het zo eenvoudig niet ?

Zo gekocht 😉

Maar die ringen zijn overal los verkrijgbaar hoor

voorbeeldje

Anoniem

Tiens, das wel knap: die wijzerplaaten met chroom randje. Hoe heb je dat gedaan ?

Die van onze 951 niet .

in mijne 944 t (bj88) gaat hij tot 300km/h.
                          dus het is er zeker te vinden voor 944, maar waar!! 😡

Dus is je vraag beantwoord 😉

Anoniem

‘t is nen turbo, dus nen type 2 denk ik… 😆

Als je 944 een type 2 is denk ik dat je die van een 968 erin kan zetten.
                                Deze gaat tot 300 km/u

bij van zweeden in middelburg vraag naar rob en doe groeten van mij

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.