Kilometerteller op hol

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Kilometerteller op hol

• Maker
    Discussie
  • Gisteren een toertje gemaakt en toevallig keek ik naar mijn kilometerteller 😯 . Plotseling is er zo maar eventjes 60.000 km bij gekomen… Mijn garagist had dit nog niet meegemaakt. Volgende week gaat hij binnen voor herstel, en kilometers terugdraaien is geen enkel probleem… Goed dat ze bij de jaarlijkse keuring de kilometerstand noteren. Alvast geen fraude.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Ik heb inderdaad een nieuwe account moeten aanmaken. Voordien was ik aangemeld als hans 1. Al de vorige posts zijn verdwenen (waaronder heel wat foto’s over restauratieproject (CCR)). Moesten de mods dit terug in orde krijgen… Graag.

0

dat is rond de periode geweest van de opstart van de nieuwe forumlook. toen zijn er meerdere accounts overschreven bij het aanmelden van nieuwe leden. dit is gemeld aan het opperhoofd, het probleem is achterhaald maar ik weet niet of de corrupte DB hersteld werd.

dit is het voorbeeld dat ik toen heb gesignaleerd:

ID_2014-04-13.jpg

0
        S2

Ik mis hier waarschijnlijk iets, maar als ik het voorstellingstopic van 2 maand geleden bekijk zie ik iemand (Frederik = Hans?) die op zoek is naar een 911.

964 C2 of 996 Turbo

En nu lees ik een probleem met een km-teller en een avatar van een 3.2 of SC?

Hans / Frederik waar staan de foto’s van je nieuwe aanwinst?

0

Een duur ritje Hans … :mrgreen:

0
            Wim

Dat is inderdaad veel met een ritje, maar gelukkig draaien wij mensen ook wel eens door maar kan dat niet meer gerepareerd worden. :mrgreen:

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.