Kleine Krokodil

• Maker
    Discussie
  • De kogel is door de kerk. Het kan snel gaan, aandachtig het forum hier lezen en niet twijfelen 😉
    Een prachtexemplaar van Yfkes :up: , het nieuwe broertje voor mijn 911.
    Cayman in een staat die ik nog niet vaak heb gezien, serieus vertroeteld geweest door de vorige eigenaar en met volledige historie.
    Bomvol opties, kortom *luv

IMG_0306.jpg

IMG_0307.jpg

IMG_0311.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 63)
    • Goed idee, kunnen de vrouwtjes die uitdrinken en kunnen wij vergelijken wie het meeste geluid maakt :up:

S2

Strak plan 🙂

Breng je dan die flessen van Sensa911 uit Italië mee? 😉

Zullen we eens moeten afspreken Maarten :up:

Hi Joebarreke,
            hier een geval van regelrechte poging tot omkoping!

Ik breng 2 flessen (in plaats van 1) mee en jij laat mij en vooral mijn vrouw luisteren naar het resultaat.

Indien ik de mijne nadien bij Carnewal mag binnendoen voor dezelfde operatie, krijg je de 2de fles en dat is een specialleke, een Millesimato van 2010.

Jouw vrouw gaat die heel lekker vinden, en heel fier zijn op jouw en jouw dan extra willen… nu beginnen mijn vingers te beven dus ik kan het niet verder tijpen… 😀

S2

Zou dit te vergelijken zijn met de “klappenauspuf” in zijn luide stand of is dit nog luider? Iemand die dit weet?

Net terug van ritje Maarkedal Carnewal.

GT uitlaat steekt eronder, man wat een verschil. Leukste uitgave aan de krokodil tot nu toe. :driver:

Was ik blij dat er file was op de E17 en ik langs de konijnenpijp moest :music:

Maar ook in 19″?

285/30/18 past al achter op een 986 boxster 😀

stretched look hou ik niet zo van maar vrees dat een 285/30 niet in de wielkast past zonder ze te laten uitrollen. :think:

PB

Dat moet lukken als je van een stretched look houd. :coolness:
                        >> klik << voor een voorbeeld.

S2

Ik vrees ervoor. 🙁

Normaal liggen die op een 9 of 9.5J, 10J zal ook wel lukken. 10.5J met wat rekken, maar 11J, dat komt niet goed.

Voor de Cayman kenners, 11X19 velgen achteraan lukt dat met een 275/30 ?

Vandaag heb ik iets handig gevonden om de krokodil toch wat blad, peuk en tak vrij te houden. Al de verhalen die je leest en hoort van defecte motors omdat ze niet genoeg koeling krijgen(niet dat ik veel gevonden heb trouwens)… Is handig opzetstukje voor de stofzuiger en kan je makkelijk tot mee in het kleinste hoekje achteraan de condensors. Het grote werk is natuurlijk de demontage van de voorbumper, maar ben je wel even langer mee bezig.

Attachments:
                              • IMG_0318.jpg

Die nrplaathouder kan je hier op het forum bestellen :up:

[quote=”Xaverius” post=176102]Schoon krokodil !

En ferme nummerplaathouder :D[/quote]

:respect2: :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 63)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.