kleine revisie versnellingsbak

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 kleine revisie versnellingsbak

• Maker
    Discussie

• koen
    Deelnemer

er is hier al veel geschreven over de bak 915, en dat de nylon busjes kruisstuk en cupjes dikwijls de oorzaak zijn van niet precies schakelen: ik zou dit ook willen doen, maar kan er me iemand zeggen wat die ‘cupjes’ zijn? Ik heb de nylon busjes en kruisstuk reeds besteld, maar ik kan niet direct terugvinden wat die ‘cupjes’ zijn. kan er mij iemand helpen?

gr

Koen

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Egps.nl
        Parts-wise.com

Iemand enig idee waar je snel het best Swepco 210 kan kopen ?

thks

op de website van kroon oil wordt dezelfde versnellingsbakolie aangeraden voor een een 912 1965 als een SC 1980.
              enkel 2,5L ipv 3L

een kameraad is een 912 1965 aan het restaureren: mag er op zijn versnellingsbak ook de Swepco 210 in? Dan kan ik gelijk ook voor hem bestellen, spaart toch transport uit…

bedankt!

1980öl.jpg

Nog vergeten te vragen: ik zou er ook Swepco olie willen opdoen, zoals jullie al meermaals hebben aangehaald: hoeveel liter moet ik bestellen?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.