KM teller gesjoemel!

Home Forum Zeverhoekje KM teller gesjoemel!

• Maker
    Discussie
  • Op het NL forum, heb ik het volgende ontdekt. 😳 😳 😳

http://www.terugdraaien.nl

Toffe boel! Het kost nog geen geld genoeg om je droom te verwezenlijken, zitten die hufters ook nog te klooien met de tellers…
    Ik kan niet begrijpen dat ze er geen loodje (digitaal) opzetten dat enkel door de fabriek kan ontcijferd worden.
    Dan nog maar te zwijgen over het verkrijgen van onderhoudsboekjes…die ze dan ook nog naar hartelust invullen naar eigen smaak….en zouden de officiele dealers vrijuit gaan? Ik heb de indruk als het om geld gaat, gaat de eer…lijk..heid meestal naar de haaien.

Hoe het ook mag klinken, ‘n mens zou voor minder ‘n NIEUWE kopen!

Greetzzz….

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • inderdaad… en dat blijft naar het schijnt nog altijd één van de meest betrouwbare manieren. Het zogezegde aantal kilometers gedeeld door het aantal uren dat het blok gedraaid heeft ligt doorgaans slechts in de 40 km/u-regionen. Als je dus een tweedehands onderzoekt die zogezegd een gemiddelde snelheid van 100 km/u of meer gedraaid heeft… WALK AWAY!!

Men kan bij Porsche ook nog het aantal “bedrijfsuren” uitlezen. Zo kan je ook uitrekenen hoeveel kms de Porsche zou gedaan hebben.

In Nederland mag weeral wat meer 😆
          Ik vind het wel straf dat ze daar gewoon reclame mogen voor maken? Mag dit in België ook?

Daarom een Porsche bij een erkende porschegarage kopen. Is nooit 100% fraudevrij maar toch al iets meer beter. Als een eigenaar telkens tussen twee onderhouden zijn teller laat terug draaien heb je nog prijs.

Wat deed je als jonge gast? je ging je oude VW verkopen dus eerst even de kilometerteller uit het dashboard prutsen en er enkele tienduizenden kilometers afhalen. Zo werd 170000 km opeens terug 104000 km zodat de wagen toch iets vlotter verkoopbaar werd. En 15 jaar geleden werd er niet zo veel naar een afgestempeld onderhoudboekje gevraagd 😈

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.