knappe vrouwen en porsches

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches

• Maker
    Discussie
  • Beste ik zou zeggen put hier allemaal knappe babe”s van porsche vrouwen…
    Het blijft een wagen die de vrouwen blijft aan trekken é…

grr wil nog meer zien 🙂

Attachments:
    • an_auto.jpg
15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 1,338)
    • [hide]ze heeft ook een beetje last met haar koppeling, gevalletje los onderdeel of zou de drukgroep ook defect zijn?

997fuchs.jpg[/hide]

991sabine.jpg

PDS

[quote=”deepee” post=214832][/quote]

Die Krokodile zijn auto is “gespot” :up:

911kateM.jpg
            oeps ‘t is een e-type maar kate moss in zit en toch laat ik het lekker ding mooi staan

911maud.jpg

987R.jpg

Wim

Is wel geen porsche, maar zou een mooi model voor de Turbo zijn. :happy: :happy:

Wim

Gone with the wind: nog nooit een beter excuus gehoord om een 911 Turbo S te gaan testrijden KLIK

turbo_sara.jpg

[quote=”Rocco” post=214695]… de handen ook zeker Sensa ? :think:[/quote]

De handen zijn zijdezacht, zeker na de waxbeurt 😉 . Het gedeelte met het borsteltje voor de uitlaat vind ik echter helemaal niet leuk :ass: .

914fuchs.jpg

… de handen ook zeker Sensa ? :think:

ik ga gewoonlijk hier naar de carwash!Droogdoeken worden multfunctioneel gebruikt …

image-2-3-4-5-6-7.jpg

:think: :think:
                              image-2-3-4-5-6-7-8-9.jpg

Ik heb het gewoon voor droogdoeken :sleep:

Edit: en blijkbaar heb ik bij deze tevens de pagina 69 officieel geopend….

Tiens … wat heeft onze harley G toch met droogdoeken…. ook op de transaxle duikt er eentje op, kan toch geen toeval zijn… Volgens mij rijden hij en zij TOTMBO graag met Porsche omdat ze dan altijd nattigheid voelen :mrgreen:

Grote fan van de transaxles :lekker:

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 1,338)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.