knappe vrouwen en porsches

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches

• Maker
    Discussie
  • Beste ik zou zeggen put hier allemaal knappe babe”s van porsche vrouwen…
    Het blijft een wagen die de vrouwen blijft aan trekken é…

grr wil nog meer zien 🙂

Attachments:
    • an_auto.jpg
15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 1,338)
    • Thema Turbo
      image-2-3-4-5-6.jpg

Thema hakjes in een Porsche
      image-2-3-4-5-6-7.jpg

Thema Transaxle
      image-2-3-4-5-6-7-8.jpg

image-2-3.jpg
        Wellicht al gepasseerd maar ik heb iemand gevonden om niet alleen mijn nieuwe droogdoeken te wassen maar ook ineens de auto te drogen 😉

Voor hetzelfde geld heeft ze een baard (op haar gezicht, hé)
          Hoe heet ze nu weer :think: Conchita Würst ofzo?

:respect2: :first:
            Nu kan ik volmondig “amai, knap ding” zeggen 8)

Nu haar horloge nog links. :engeltje:

hard to please, but please hard :happy:

LHDturbo-2.jpg

[quote=”deepee” post=214627][quote=”youyou” post=214569]stuur staat wsschlk rechts :mrgreen:[/quote]

voila sè, en zwarte schoenblink tegen zwarte deurbekleding is toch niet zichtbaar, hare zonnecrème geeft geen vlekken op de alcantara zetels, …

[/quote]
                  Veel beter!
                  Alhoewel dat de plaatsing van de achterruitwisser me nu pesies een beetje stoort :sarcastisch :mrgreen:

dan moeten we onze plan trekken als daxmanian zijn modellen het te druk hebben tijdens de zomermaanden. maar niet getreurd, er zijn heel wat liefhebbers van gele scheurijzers …

996turbo£Geel.jpg

[quote=”youyou” post=214569]stuur staat wsschlk rechts :mrgreen:[/quote]

voila sè, en zwarte schoenblink tegen zwarte deurbekleding is toch niet zichtbaar, hare zonnecrème geeft geen vlekken op de alcantara zetels, …

LHDturbo.jpg

Nog ni nee 😉

PDS

Zou Daxmanian deze zomer geen nieuwe foto’s hebben gemaakt van zijn madam ? :happy: :happy:

[quote=”Mushroom” post=214386]Ben ik de enige die bij het zien van bovenstaande foto denkt “ach nee… die gaat heel dien auto verkl*ten, als ze er tenminste al niet mee in den decor gaat”, ipv “knap ding”? :oops:[/quote]

stuur staat wsschlk rechts :mrgreen:

all of a man’s best friends (exept for booze)

356melissa.jpg

Seg???!!! 👿
                                Wie mij een beetje kent weet dat ik zo niet ben 👿

Ik poep alleen 911’s én langs achter! 😈 :first:

Nee want de Mush zou tussendoor nog een sigaret opsteken :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 1,338)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.