knappe vrouwen en porsches

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches

• Maker
    Discussie
  • Beste ik zou zeggen put hier allemaal knappe babe”s van porsche vrouwen…
    Het blijft een wagen die de vrouwen blijft aan trekken é…

grr wil nog meer zien 🙂

Attachments:
    • an_auto.jpg
15 reacties aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 1,338)
    • Het is hier nog niet heet genoeg op mijn bus zeker ? Pfff 😉

we hebben hier vandaag in vlaanderen dan wel de italiaanse 30 graden weggekaapt bij Sensa maar we geven ze toch ietsje meer textiel om het lijf

of dan toch niet …

yep, i’m game……

wie kardashian dan ook moge wezen? het blijft een bloedgeile GT3RS !

Ze worden inderdaad gewoonlijk particulier verkocht “in de staat waarin ze zich bevinden”. Zelden slaagt et iemand in een terugname garantie af te dwingen!

bij dit speelgoed is er toch ook geen lekvrij garantie ?

Ik heb net mijn drinkbus helemaal vol gedaan! Ik heb er meer dan een gezien die ervan mag meedrinken!!!

Merci om dit topic terug wat leven in te blazen, ‘t is weer wat anders dan dat lekkend speelgoed waarover we het altijd hebben … of…

Voila,

om er een beetje leven in te houden

bijna onmogelijk om te begrijpen maar alsof er een oorzakelijk verband tussen is een paar druppels regen en het stilvallen van deze topic. de modellen smelten niet van wat vocht hoor heren.

906 Carrera 6 – 1966, factory collection Zuffenhausen,

11270483_1001236593249846_3997511228211636576_o.png

15 reacties aan het bekijken - 736 tot 750 (van in totaal 1,338)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.