knappe vrouwen en porsches

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches

• Maker
    Discussie
  • Beste ik zou zeggen put hier allemaal knappe babe”s van porsche vrouwen…
    Het blijft een wagen die de vrouwen blijft aan trekken é…

grr wil nog meer zien 🙂

Attachments:
    • an_auto.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1,096 tot 1,110 (van in totaal 1,338)
    • [quote=”911cabriog50″ post=190800]denk dat de vrouwelijke forumleden die meelezen dit ook niet echt apprecieren.[/quote]
      Voor de vrouwelijke leden hebben we reeds deze “knappe mannen en Porsches” thread: Click :salut:

I love a white X-Mas …

Het is dus overduidelijk dat ik uit 17 pagina’s vettige prentjes er de juiste wist uit te pikken om te quoten … LOL

http://youtu.be/7dUXuuAaE8U

Moest aan dit mannetje denken, Wim kent hem wel :mrgreen:

+ 1

PVDW, +1, denk dat de vrouwelijke forumleden die meelezen dit ook niet echt apprecieren.

PB

+1 K.I.S.S (Keep It Sexy & Sophisticated) :geek:

De pirelli-kalender stijl lijkt me een mooie norm :up: ,
                    de rest …. :censored: ….find it if you need it…no need to “share” :wtf:

check maar eens goe

ik maakte mij zorgen over krassen op de auto… en kon niet vinden waar haar 5de vinger naartoe was…
                        Maar kunnen de Mods nu niet gewoon delete doen op de foto, mijn toetsenbord plakt.
                        Serieus nu… ben akkoord met Wim.

10 minuten kijken is wel verdacht lang sensa … :mrgreen:

+1 😕

Ik vind hem er persoonlijk ook wel een beetje over. Niet dat ik er radicaal tegen ben maar voor mij hoeft het niet echt.

ik heb eerst 10 minuten gekeken om dan tot het besluit te komen dat je gelijk hebt Wim… Mod, you got the power isn’t it?

Wim

Ik vind dit (bovenstaande foto) eigenlijk dus niet kunnen op het forum, niet dat ik preuts ben hoor.
                                  Maar daar hebben we andere sites voor op internet als je daar behoefte aan hebt. 💡

15 reacties aan het bekijken - 1,096 tot 1,110 (van in totaal 1,338)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.