knappe vrouwen en porsches

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches

• Maker
    Discussie

• vincent
    Deelnemer

Beste ik zou zeggen put hier allemaal knappe babe”s van porsche vrouwen…
      Het blijft een wagen die de vrouwen blijft aan trekken é…

grr wil nog meer zien 🙂

Attachments:
      • an_auto.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1,141 tot 1,155 (van in totaal 1,338)
      • ik ben een uur weg van het forum en heb iets gemist precies :coolness: :happy:

ahaaa, da zijde gij 😀

PB

Mijn oma heeft me geleerd “wie het kleine,…” of deze “da’s het begin van een…” 😉

google staat daar roodgloeiend zeker
              en voor 34 cent bukt ge u toch ook niet hé :mrgreen:

@YouYou, ge gaat blijkbaar met een beter excuus moeten afkomen :happydance: :happy:

Nadien zag een en ander er zo uit…

image_2014-12-23-5.jpg

maar daar zijn pillen en zalfkes voor… en niet meer kijken naar dit topic :mrgreen:

PB

jaja “proper”

:up: ge kunt tegenwoordig ni voorzichtig genoeg zijn :mrgreen:

vloeibare zeep hier, netjes rechtop gegoten :happy:

hij heeft wel nog niet geantwoord op Igordiver zijn opmerking hé :happydance: :happydance: “heb je die zeep opgeraapt of niet” :mrgreen: :happy:

oeffffffffffff … toch iemand die het netjes houdt!!
                            Lang leve Youyou! :first: :first:

zolang ge de zeep maar niet opgeraapt hebt :mrgreen:

ik heb de cheques direct afgegeven toen hij aan de deur stond en zelf gekuist :mrgreen:

Na de comingout van de Mush met de Wim nu dit? What’s next? Jani Kazaltsis die een Cayenne koopt want ja een beetje peper in de … :think:

[quote=”Igordiver” post=190398]vervanger of vervangster? :engeltje:[/quote]

door sommigen hun quote’s van vanavond krijg ik hoe langer hoe meer de indruk dat er hier precies wat rugridders op het forum zitten :think: :mrgreen: :happy:

15 reacties aan het bekijken - 1,141 tot 1,155 (van in totaal 1,338)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.