knappe vrouwen en porsches

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches

• Maker
    Discussie

• vincent
    Deelnemer

Beste ik zou zeggen put hier allemaal knappe babe”s van porsche vrouwen…
      Het blijft een wagen die de vrouwen blijft aan trekken é…

grr wil nog meer zien 🙂

Attachments:
      • an_auto.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 1,338)
      • forum meetings lopen vaak uit de hand,maar zo gezellig als met die blonde heb ik nog niet meegemaakt
        foto van een miss bij mijn auto was te groot om hier te posten. jammer 😐

Is dat nu mannenoverschot of vrouwentekort? :mrgreen: :happy:

Dat was Nathalie zeker? Met hare Panamera? :sarcastisch :mrgreen:

[quote=”Sensa911″ post=188961]In het kader van de geplande uitstap naar het Gardameer heb ik een college bestaande uit psychologen, psychiaters, dokters en sociologen hun onafhankelijke opinie gevraagd aangaande voormelde postings op het Porscheforum.be.

Veel tijd hebben ze niet nodig gehad om unaniem tot een advies te komen : Zij raden mij af een 3 of 4 daagse uitstap te organiseren met personen die in staat zijn om dergelijke beelden te verspreiden.

Ik leg uiteraard dat advies niet naast mij neer. Dus gasten … zullen we er een 7 daagse van maken dan?? :happy: :happy: :happy: :driver: :relaxman:[/quote]

Zou maar niet meegaan, foto van de vorige keer 😳
              Stukindekraag.jpg

Roodgloeiend :coolness:

22ac3c5a5bf0b520d281c122d1490650.jpg

nog ééntje

In het kader van de geplande uitstap naar het Gardameer heb ik een college bestaande uit psychologen, psychiaters, dokters en sociologen hun onafhankelijke opinie gevraagd aangaande voormelde postings op het Porscheforum.be.

Veel tijd hebben ze niet nodig gehad om unaniem tot een advies te komen : Zij raden mij af een 3 of 4 daagse uitstap te organiseren met personen die in staat zijn om dergelijke beelden te verspreiden.

Ik leg uiteraard dat advies niet naast mij neer. Dus gasten … zullen we er een 7 daagse van maken dan?? :happy: :happy: :happy: :driver: :relaxman:

Kleine bijdrage om de dag goed aan te vangen.[IMG]http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/15/798f84c9a38624954b4498dbb301d397.jpg[/IMG]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dus inloggen op het forum betekent paswoord kwijt bij madame … :happy:

neeje :mrgreen:

Die vrouwen willen allemaal op de voorpagina van de P magazine of met hun kont over een auto hangen maar wij mogen er dan niet naar kijken ? :mrgreen:

Alle maanden die op een R eindigen, zijn mossel maanden zeggen ze!
                              Wist niet dat dit ook van toepassing was bij wagens :mrgreen: :mrgreen:

[quote=”youyou” post=188918]:happy: :happy: :happy:[/quote]

en ??????????????? :happydance:

Ze spreken wel eens over een kale Porsche ❗
                                  Maar dit is heel wat anders kaal 😳 :mrgreen:

:happy: :happy: :happy:

15 reacties aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 1,338)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.