knappe vrouwen en porsches

Home Forum Zeverhoekje knappe vrouwen en porsches

• Maker
    Discussie

• vincent
    Deelnemer

Beste ik zou zeggen put hier allemaal knappe babe”s van porsche vrouwen…
      Het blijft een wagen die de vrouwen blijft aan trekken é…

grr wil nog meer zien 🙂

Attachments:
      • an_auto.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1,321 tot 1,335 (van in totaal 1,338)
      • En weer eentje van mij vandaag

nu voel ik mij verplicht deze te vermelden :

Anoniem

Zal de ‘nieuwe’ vlam graag zien dat e hier met de oude zitten stoefen 😀

dit was mijn ex zij zelf reed met een dikke TT

hahah awel de eerste foto was mijn eerste vlam nu heb ik een andere vlam

Attachments:
                • 73656_166665893362262_100000565581824_457889_819205_n.jpg

man man man ,miserie miserie miserie
                  slecht voor de concentratie al die fotos 8) 8) 8)

Wim

Maar denk dat dit meer de bedoeling is. 😉

Wim

Ja hoor, een vrouw raakte tijdens een proefrit de macht over een Porsche ter waarde van 450.000 euro kwijt. De wagen is volledig vernield en vrouw die de auto bestuurde, raakte daarbij zwaargewond. De vrouw en haar medepassagier verbleven in een hotel in Ootmarsum en mochten de sportauto even lenen van een andere hotelgast. De proefrit eindigde na nog geen kilometer in een drama…

Je kunt ze dus er beter in laten fotograferen als laten rijden. 😆

Krijg de foto er niet op, kzal later nog eens opnieuw proberen 😳

[IMG]http://i220.photobucket.com/albums/dd104/verthyco/997facelift.jpg[/IMG]

hij wil misschien gewoon duidelijk maken dat hij sprakeloos is? 😉

Porsche en babe in de dichte mist Kenny ❓ 🙄 😉

Anoniem

Hola, 2° post en metteen al…,nen liefhebber van “snel” materiaal blijkbaar 8)

Anoniem

15 reacties aan het bekijken - 1,321 tot 1,335 (van in totaal 1,338)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.