Koelvin

• Maker
    Discussie
  • Het is vandaag toch pokkeweer , tijd om eens mijn koelvin in een ander kleurtje te voorzien

Voor
    .

Tijdens

Het eindresultaat krijgen jullie begin volgende week
    Dit is meer werk dan ik dacht

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Miisschien kan hij nog bij je komen werken hé Luc, als bijverdienste of zo…
      Ben dit ook halvelings van plan dus misschien dat je technische uitleg ook eens naar mij kan sturen ?

[quote=”Bjorn”:1brrgnnq][quote=”RSR”:1brrgnnq]Heel mooi gedaan 😯 [/quote]
        Ik moet je nog bedanken Luc voor je technische uitleg en docu 😉 [/quote]

Geen probleem dat is zelf heel graag gedaan hoor, ik sta wel versteld van je afwerking amaai heel mooi werk is dit.

[quote=”RSR”:3hi3r6rs]Heel mooi gedaan 😯 [/quote]
          Ik moet je nog bedanken Luc voor je technische uitleg en docu 😉

Zeer proper werk

Heel mooi gedaan 😯

Heel proper. Mag je bij mij mijn 968 ook eens komen doen 😀 D

fel, letterlijk en figuurlijk 😉

idd héél schoon ❗

Hmm , wat zou ik daar op antwoorden 😕
                      De uren dat ik daar aan gespendeerd heb ( oppoetsen… ), ik zou het niet willen betalen in daguren.

Heel netjes !

en wanneer kom je de mijne doen ?

Et Voila!

Neen , ik spuit ze zelf met hoge temperatuurverf en aansluitend afbakken tussen de lagen [size=59:3rz2haxf]in onze oven sssst[/size]

Ik vind persoonelijk een gepoederlakte koelvin moeilijk om te poetsen ( structuur )

Laat je deze poederlakken ?

Idd 😆

Laat me raden … ROOD ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.