Kofferklep spuiten

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Kofferklep spuiten

• Maker
    Discussie
  • Wie kan mij wat richtprijzen geven voor het herspuiten van een kofferklep ( is vooraan he :popcorn: ) van mijn 964.

Los aangeleverd en opgehaald enkel buitenkant schilderen. Ik vind da mijne carrossier precies met nen dubbelen Bic begint te schrijven…

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Spuit ie hem of spuit ie hem nie :salut: 👿 :salut:

0

voor een liter mengkleur ben je al gauw 75€ + de btw kwijt

En de rest?? :popcorn:
        schilder zelf met Glasurit en kom zeker niet toe met 75€ ! :think:

maar die villa in Spanje is ook niet goedkoop in onderhoud denk ik

Met zulke opmerkingen heb ik het persoonlijk moeilijk 😯 :think:

0

Blank zetten tot op het bloot metaal! Dan moet er nog een grondlaag onder gezet worden.
          Dan ben ik van mening dat uw Carrossier een faire prijs vraagt.
          Vergeet niet dat carrosserie werk arbeidsintensief werk is en niet snel verdiend geld.
          De producten zijn de laatste jaren ook fel gestegen voor een liter mengkleur ben je al gauw 75€ + de btw kwijt
          Nog niet gesproken over de vernis laag €€€€€.
          En dan voor de afwerking nog wat stofjes wegwerken en polieren dan ben je snel enkele uurtjes verder :drink:

0

Ik heb je wel eerder ontmoet Wim 😀

Bedoeling is dat ik deze zelf zou blank zetten tot op metaal en dan afwerking voor carrossier.
            Mijn wagen is 3 jaar geleden volledig herdaan door diezelfde man, vroeger liet ik bumpers en andere vlakken door hem schilderen die ven goed gedaan werden, voor de helft.

Hij spreekt ook dat de producten veel duurder zijn geworden… maar die villa in Spanje is ook niet goedkoop in onderhoud denk ik :engeltje:

0
            Wim

[quote=”Gette” post=244854]Ik moet de eerste nog tegenkomen die enkel voor een kofferklep zijn cabine warm wil stoken….. [/quote]

Dan heb je die nu ontmoet. :engeltje:
              Hoe wil je met dit weer een kap spuiten als het in de loodsen en cabine amper 15 graden is. :think:
              Of je moet van sinaasappels houden. :mrgreen:

Wij vragen per paneel € 375 als het enkel overspuiten is.
              Moet er echt uitgeschuurd/spuitplamuur e.d gedaan worden is het € 450, 00

Verder vindt ik het een groot risico om een kap zo te laten spuiten zonder dat de auto erbij is., maar is mijn mening.

Dus jouw gedachte met schrijven dubbele pen is waarschijnlijk nog gedachten stenen tijdperk. 😉

0

Ik heb zelf een bodyshop van Renault onder mijn vleugels en lijkt me idd een faire prijs hoor…..voor vakwerk!!
                Zal niet enkel spuiten zijn een kofferklep, hou er ook maar rekening mee dat de steenslag moet uitgeschuurd worden, nieuwe grondlaag op de steenslag plekken. Alles terug strak zetten alvorens te spuiten aan +-62€ per/uur

0

350-400 € is tegenwoordig blijkbaar de normale prijs per “vlak”. Ik heb mij er ook al over geïnformeerd voor mijn DD.

0

Nope, het papier is op 😉

0

als er goed werk geleverd wordt, dan lijkt mij dat toch een faire prijs (in de veronderstelling dat er factuurtje bij zit).

0

Ik moet de eerste nog tegenkomen die enkel voor een kofferklep zijn cabine warm wil stoken….. en das maar goed ook want dat is slecht voor het milieu 😀

Als hij goed gezind is 350 euro en slecht gezind was het +- 400 euro.

0

Zoals Wim aanhaalde zijn inderdaad de producten vloeibaar goud aan het worden :bounce: mag ik vragen hoeveel uw carrosier vraagt voor het spuiten van deze kofferklep? :drink:

0
                          Wim

Producten zijn veel duurder geworden de laatste 5 jaar, en een cabine opstoken voor een hele auto of een losse klep blijven het zelfde. 😉

0
                          12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.