Komaan, wie was het??

Home Forum Zeverhoekje Komaan, wie was het??

• Maker
    Discussie

• J

[quote=”Nathalie”]Vier mensen hebben mij gewaarschuwd dat ik nooit bij de selecte club zou kunnen zijn die enkele moderators hier uitstippelen om zichzelf te verrijken. Dat zijn hun woorden. En als ik dan het forum wat overlees dan begrijp ik hun mening over dit forum. Als dan nog een moderator begint te blazen en mij in een pm voor hoer en bitch gaat uitmaken dan hoeft het al niet meer[/quote]

Als dat waar is dan heeft ze gelijk, maar hier had ik toch graag twee kanten van het verhaal van gehoord.

Drie kanten eigenlijk, degenen die een “waarschuwings pm” stuurden mogen van mij ook hun handje opsteken, als ze durven…

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Voor eens en voor altijd, de moderatoren doen dit allemaal vrijwillig ! ik en ik alleen heb dit forum opgericht en ben maar wat blij met de moderatoren die we op de dag van vandaag hebben en die dit nog steeds vrijwillig doen en na een dergelijke lange periode weet ik ook dat ik aan hen en hun intenties niet moet twijfelen.

Ten eerste wil ik die pm wel eens zien waar de aangehaalde woordenschat in naar voor komt, dus de personen in kwestie mogen deze pm steeds mailen naar info@porscheforum.be of via pm naar mij sturen.

Ten tweede als er iemand zich wil verrijken aan het forum zal ik dat dus wel zijn… maar laat me u vertellen dat na er jaren geld ingestoken te hebben ik er nog steeds niets aan verdien. al het geld wat er over blijft investeren we opnieuw in de aanpassingen aan het forum. Uiteraard zonder de werkingskosten, belastingen en zonder het werk dat uitbesteed moet worden omdat wij niet alle kennis in huis hebben. Maar deze uitleg is eigenlijk overbodig want is al tot in den treure toe herhaald in het verleden en dus nog steeds terug te vinden op het forum.

Heeft u daar een probleem mee ?

Mail me dan even met uw naam en telefoonnummer en dan zal ik u even bellen, (dan verarm ik u al niet) en kan u me op de man af vragen wat u wil weten over de werking, de kosten en de opbrengsten van het forum. Krijg ik geen mail van u en wil u geen persoonlijk gesprek met mij, dan zegt dat genoeg over uw intenties…

En ten derde, we zijn geen club, dus hoe kan u dan ‘niet’ bij het clubje horen ? We zijn een groep mensen die hier op het forum en soms irl samen komen, vrijblijvend, zonder lidgeld, zonder dikke nek en vooral ZONDER VOOROORDELEN !!

Dit topic is bij deze ‘terecht’ gesloten, iedereen die wil mag me dus persoonlijk contacteren om hierover verder te gaan.

Wim

G-man, met alle respect, maar wat je hier deed door dit draadje te openen, is ook weer eens olie op het vuur gooien. 💡

Ik weet niet wat mensen bezielen om dit te schrijven dat wij ons verrijken via dit forum, maar moet er bij een paar leden hier op het forum toch ontzettend hoog zitten.
          En dat een van ons (mods) haar voor hoer uit gemaakt heeft, dan mag ze van mij via PM bekend maken aan het opperhoofd van de club.

Idd, G-man (en de rest) heeft de niet zo nobele bedoelingen van sommige medemenschen ook begrepen.
            ‘k Denk dat ook hier weer een slotje op mag en als Nathalie for real is mag ze me altijd pm’en :up:

geez.jpg

J

Mush,

Op Pelican hebben we soms ook van die perioden en daar omschreef één van de mods het als de tijden van eb en vloed… Soms zijn er perioden van vloed dat iedereen in dezelfde richting kijkt en het forum floreert. Soms is het eb en dan blijft er af en toe een dikke stront achter, en dat stinkt natuurlijk… Maar straks is het weer vloed en alles komt goed 🙂

Mush en de rest, ik ben nog redelijk nieuw hier maar ik twijfel niet over het werk dat jullie hier verrichten en ik ben blij dat ik daar mag van profiteren.
                Die donatie komt er aan, zoals beloofd!

G-man (en de rest)…
                  Er zitten soms figuren op het forum die niet de intentie hebben iets bij te dragen maar er zitten op te kicken om het forum op zijn gezicht te zien gaan. Ik las het laatste bericht van “Nathalie” en zij vroeg achter een slotje en dat heb ik dan ook geplaatst.
                  Ofwel is Nathalie echt en heeft ze zich laten overpraten door een paar van de hogergenoemde sujets (welke NIET verwijderd zijn van ‘t forum en dus vrije toegang hebben), ofwel is Nathalie één van die sujets. “Haar” woordkeuze en verwijten geven imo genoeg aan uit welke richting dit allemaal komt, vooral de moderators moeten het WEER ontgelden en toen ik dat las wist ik genoeg.

This too shall pass… :drink:

Dit gaat wel heel ver 😯

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.