Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie

• luc993cabrio
    Deelnemer

Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
      Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,316)
        • [quote=”cabrio wim” post=260415][quote=”Yellow Submarine” post=260379]De prijs zal wel incl bijtelling zijn neem ik aan.[/quote]

Wat bedoel je hiermee, bij ons is de verkoopsprijs gewoon de prijs.[/quote]

Nou, ik heb eens een exportprijs gekregen van een Nederlandse handelaar voor een recente maar niet nieuwe Cayman (de Slang-groene) en die was toch wel een kleine 30% goedkoper dan de (gigantische) afficheprijs. Dus er ging meer vanaf dan enkel de BTW. Dus ging ik er van uit dat de bijtelling (BPM) niet moest betaald worden bij export.

Wim

Met onderstaande link kun je het berekenen wat je eventueel bespaart.

http://www.autobelastingen.nl/informatie/97/teruggave-van-bpm

Wim

Die kan inderdaad voor een gedeelte terug gevorderd worden.
              Maar moet je dat wel regelen met verkopende partij.

wss een degressief gedeelte BPM?

Wim

[quote=”Yellow Submarine” post=260379]De prijs zal wel incl bijtelling zijn neem ik aan.[/quote]

Wat bedoel je hiermee, bij ons is de verkoopsprijs gewoon de prijs.

Op de velgen na identiek aan de mijne: Gele 981 Cayman

De prijs zal wel incl bijtelling zijn neem ik aan.

Zelfs de km-stand is er maar 300 km van verwijderd! de mijne is wel 6 maand jonger. En deze heeft geen lederen dashboard.

“De auto is perfect voor een project waar je niet te veel werk aan wilt hebben.”
                      :happy:

Het enige wat nog de moeite is aan dat wrak zijn de velgen. 🙄 En dan €4000 durven vragen… 😆
                        Ben toch benieuwd voor hoeveel die uiteindelijk verkocht word… of hoe lang hij nog op 2dehands gaat staan… :think:

Nog net iets te duur voor 4 Fuchs-velgen :mrgreen:

Wim

Hoe kun je een wrak zo de lucht inprijzen. :bounce:

Inderdaad slechts 2 roestplekken

eentje van links-voor tot rechts-achter
                              en eentje van rechts-voor tot links-achter

Deze vind ik schitterend, eerst foto’s eens bekijken en dan de beschrijving lezen …

https://www.2dehands.be/autos/porsche/944/porsche-944-385398991.html

Moets het echt een 2.7 Carrera zijn is dat een superkoopje, maar dat is het niet…

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 1,316)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.